Det er på barna vi merker det!

Da jeg nettopp fylte tjuefire år, tenkte jeg med meg selv at jeg egentlig ikke føler meg så veldig mye eldre enn for noen år siden. Men så ser jeg på min kjære sønn – som er blitt så utrolig stor og en skikkelig godgutt! Og på begge mine jenter, hvor store, flinke og selvstendige de har blitt. 

Jeg ble mildt sagt overrasket da minstefrøkna på litt over ett år for rundt en uke siden plutselig takket for maten (på en baby-ish måte, selvfølgelig..) , klatret ned fra tripp-trappen sin, tok tak i fatet sitt og satte kursen mot kjøkkenet, for så å plassere tallerkenen sin på kjøkkenbenken. Og dette har hun gjort hver dag siden. For å ikke glemme – navnene til både sin storesøster og storebror klarer hun å uttale klart og tydelig. Hvor ble den bittelille babyen min av egentlig?

 

De siste dagene her har egentlig bare gått i ett – Nathaniel har kommet hjem igjen, og imorgen kommer Emma også hjem. Med andre ord – fullt kjør! Er bare å forberede seg (neida joda) Det skal bli veldig koselig, og jeg merker på barna at til tross for at det muligens blir litt tett og litt mye til tider, så har de det aller best i hverandres selskap. i går var vi på andre fotball/handball/innebandytrening for Nath, og i dag har jeg faktisk innredet rommet til Emma. Ikke hos meg, men hos hennes pappa. jeg er jo utrolig glad i å holde på med interiør, og å få innrede barnerom er utrooolig spennende! 


I dag lunsjet vi på Casa Mia her i Lillestrøm! Til lillefrøkens store glede, hun som fikk pannekake og greier! En av de mange fordelene ved å være hjemmeværende mor , ja, det og at vi får tilbringe maaassse tid sammen♥

 

9 kommentarer
    1. Når barna begynner på skolen går tiden ennå fortere. Det er veldig viktig å ta vare på tiden før du aner ordet og de er de store

    2. Kan du skrive et innlegg om hva du skal gjøre til høsten? Husker du snakket om at du gjerne ville bli jordmor- vil du fortsatt det?
      Du får jo en ganske annerledes hverdag i og med at Nath begynner på skolen og begge jentene skal i barnehagen. Vil gjerne høre dine tanker rundt det 🙂

    3. Det er helt utrolig hvor fort tiden faktisk flyr når man har barn, jeg blir nesten skremt. Kan du huske å ha kjedet deg noen gang de siste årene, for eksempel? Det kan ikke jeg. Hvert øyeblikk med total stillhet som tidligere ville ha ført til rastløshet og frustrasjon, kalles i dag hellig tid. Haha!

    4. Hei.
      Vet ikke annen måte å kontakte deg på, men jeg vil bare gi beskjed om at bildene dine og tekstene dine blir misbrukt på en annen blogg. Jeg vet ikke om bloggeren har tillatelse fra deg til å bruke disse, men ville bare gi deg beskjed

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg