Barna fant en pose med hvitt pulver i stua..

Jeg sto på badet å sminket meg i morrest, mens barna lekte harmonisk i stua – to av de, i alle fall. Nummer tre hadde nemlig funnet en pose med et visst, hvitt pulver i som var litt for interessant til å la det være i fred. 

Plutselig roper Nathaniel fra stua; ” MAMMA, det er sukker overalt!”  Og akkurat der stoppet harmonien. Det var nemlig sukker cirka overalt. På et par minutter hadde frøken røver-ramp klart å hente sukkeret, plassert det i stua og spredt det rundt på det nyvaskede gulvet. Det er nemlig stor interesse for ting som hvetemel, sukker, og diverse andre substanser. Vanligvis er dette ting jeg plasserer langt oppe i matskapet, men da vi hadde besøk i går, plasserte jeg det  i farta, etter at jeg hadde bakt ferdig en brownies. Så jeg antar at jeg i bunn og grunn bare kan takke meg selv. Og jeg skal bruke resten av dagen på å vaske mitt nyvaskede-ikke så nyvaskede-klissete gulv i håp om at ingen setter seg fast. 

Ønsker dere en fantastisk mandag videre ♥ Blogges

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg