Åpenbaringen

Jeg har alltid egentlig lurt litt på hva mine interesser egentlig er. Altså, jeg mener… jeg har rett og slett ikke hatt den fjerneste anelse om hva jeg faktisk ønsker å utrette med mitt eget liv. Nå snakker jeg ikke familielivet og familieaktiviteter, men mitt eget liv, hva mine ønsker er og hva eg ønsker å oppnå. 

…helt til jeg her om dagen helt tilfeldig leste om den yngste Nordmannen som nådde toppen av Mount Everest forrige helg. Og med ett visste jeg nøyaktig hva jeg ville med livet mitt. DET! Jeg, verdens mest hjemmekjære, sofakjære trebarnsmor som er langt over gjennomsnittet glad i å bruke kvelder på å se på Greys og drikke cola zero, skal en eller annen gang klatre på Mount Everest. Ikke nå, ikke neste år, og ikke om ti år, men en eller annen gang innen jeg dør. Det bare kom som en åpenbaring, og noe som virker så utrolig spennende! Det skal bli mitt goal for livet, rett og slett!! 

Nå tror dere helt sikkert det har klikket totalt for meg. At jeg har blitt gal. Men det kan jeg altså forsikre dere om at jeg ikke er eller har blitt. Jeg fikk Nathaniel da jeg var såpass ung, at jeg aldri rakk å finne ut eller fikk noen sjanse til å skjønne hva jeg interesserer meg for. Og så har det på en måte bare gått slag i slag siden da, slik at jeg aldri har hatt muligheten til å kjenne på, eller vite, hvem jeg selv egentlig er. Jeg kommer fra en familie hvor alle går på toppturer, camper i skogen og går lange skiturer i fjellet. Har alltid forestilt meg at dette er noe som absolutt ikke passer for meg, men jeg må si at dette interesserer meg mer og mer. Så, da var jeg ikke et resultat av “postmannen” likevel da. Så flaks for meg! 

Her på stranden tidligere i dag! Fantastisk dag, fantastisk vær, og fantastiske barn ♥ For flere bilder er dere velkommen til å følge meg på Instagram

Blogges ♥

 

 

24 kommentarer
    1. Kanskje postmannen var glad i å gå på tur? Neida :p mount everest er en sykt krevende tur da. Leser stadig vekk om folk som stryker med der oppe. Kanskje du skulle starte med et litt mindre mål som gallhøpiggen? Eller et annet høyt fjell som ikke er så grisesvært og jævelig som everest? Uansett lykke til, det er gøy å sette seg mål :p

    2. Fy faen så stygge dere er. Stakkars jente. Dere burde skamme dere alle sammen. Jeg sier som min datter på seks år bruker å si – “Har du ikke noe fint å skrive, så skriver du ikke noe i det hele tatt” <`3

    3. Herregud så stygge dere er med henne! ALLE jenter som ligger langflate vil få “bollemus” eller som det egentlig heter og er SKAMBENET!! Dere burde faen meg skamme dere…Tenk å sitte å rakke ned på andre på denne måten(også har du sånn selv eller dama di, eller til og med mammaen din, eller bestemors di!)👍🏼

    4. Alle kvinner ser sånn ut når de ligger, med mindre de er overvektige. Slutt å hets!
      Til det du skrev om; det er vel å bra å ha en interesse som dette, men har du noen planer for hva du vil gjøre karrieremessig? Skal du satse på bloggen, eller har du andre planer?

    5. Er en ting at alle ser sånn ut når de ligger i vannkanten, men en helt annen ting å legge ut bilde.
      Ranvei selger kroppen sin på nettet for klikk og kommentarer. Det har blitt veldig tydelig i det siste.

    6. 🙂 så kjekt. Håper jeg og får en åpenbaring selv..men å bestige M. E. blir det ihvertfall ikke 😛
      Kos deg med barna dine og drit oppi de kvalme kommentarene. Håper på en måte at du velger å stenge kommentar feltet igjen snart.

    7. Wow, tenk å ha så fin kropp☺ Litt misunnelig. Hehe. Mount Everest kan være veldig farlig å klatre. Har sett dokumentarer. Hadde ikke turt selv.

    8. Noe så jævelig ekkelt! Du måtte bare la disse tvangstankene bestemme igjen om hvem bilde som måtte ut… Æsj!!! Og Mount Everest kan du bare glemme, for har sett et innlegg som dette før på denne bloggen, men ble det noe av…. ehhhhh, nei…

    9. Stå på rannveig og ikke bry deg om de kommetarene 🙂 Det er absolutt noen som bare er innom for å lage kvalme og kjeder seg 🙂 🙂

    10. Så opphengt i dåsa til Ranvei da.. Ser ut som ett heeeeeeelt normalt underliv i bikini liggende flatt. Ikke noe unormalt som viser seg på bildet.

    11. Så ut som en herlig dag. Deilig med drømmer og mål. Det er det som driver oss fremover. Stå på, du er tøff.
      Jeg må le av de som er så opptatt av underlivet ditt. Og de mener du har ” feil fokus” . Uansett så ser du flott ut. De mobberne vil sikkert ikke innrømme at de vil se ut som deg, men de vil sikkert ikke se ut som seg selv heller 😉

    12. Trodde først bildet var tull :O at du hadde lagt noe under der for at det skulle bli en skikkelig bollemus. Dere som sier at det er normalt at det ser sånn ut når man er tynn – NEI……

    13. Slapp av da !!! Ingen har kommentert noe verdens ting her som skal være sårende. Ingenting i værden kan slå bollemus, og dette vet jeg bedre enn dere kakle høner

    14. Trist at du ikke har blitt kvitt eksibisjonisme-tvangen din… Det er vel like før før vi ser deg i en ny telefonsex-reklame. Stakkars N, det er nok ikke lenge om å gjøre før han får kommentarer på skolen om bildene og videoene som ligger på nett av mora hans. Hvordan har du tenkt å forklare disse bildene og videoene for barna dine, har du gjort deg noen tanker om det?

    15. Synes bildet passet til innholdet, Mount Everest og et fjell av et skamben, et stort et.
      Bollemus er noe helt annet, det er når de ytre kjønnsleppene er veldig fyldige.
      Tenk å ville legge ut et slikt bilde, trebarnsmor og forbilde

    16. Det er helt utrolig hva folk kan tillate seg og si til andre mennesker,så lenge de sitter bak en skjerm! Det er DERE som bidrar til kroppspress når dere kommer med slike kommentarer om hva som er “normalt” og ikke.

    17. Dere som sier dette er “bollemus” vet veldig lite om kvinnens kropp, det kalles skambeinet å det vises på alle jenter når man ligger strak på rygg! Er det mulig, skjerp dere!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg