Pysete mor fikk sitt største ønske oppfylt

 Wow, for en dag. Jeg er helt gåen her jeg sitter,sånn halvveis død (og døv), etter å ha tilbragt flerfoldige timer på Tusenfryd denne flotte mandagen med delvis pissregn og delvis strålende sol. Førstenevnte var litt lei,da barna absolutt ikke var kledd for voldsomt regn. Men, rutinert mor som jeg jo er, hadde jeg selvfølgelig med førti skift til hver av de da det erfaringsmessig har vist seg å være et sjakktrekk når vi skal ut på tur. 

Utover dagen tok helddigvis sola ledelsen, sannsynligvis fordi Nathaniel sang “Regnsangen”; “Regn regn gå din vei, sol sol kom til meg!” .Sienna koste seg også fælt innpå Tusenfryd, selv om hun desverre er “banna” fra så å si alt der inne, med sin, ifølge Tusenfryds reglement, noe for korte lengde. Lekeplasser, leking i fontener, og generelt aktiviteter som innebærer at man blir klissvåt fra topp til tå, kan faktisk være ganske så fantstisk det også! Og så ble det jo en del is-spising, popcornspising, og pizzaspising også, for å nevne noe. Vi gikk i trollskogen, hvor jeg var trollet og løp etter barna som måtte komme seg over broen før trollet tok de. Jeg hadde tydeligvis gjort det utrolig bra som troll, har jeg skjønt. Pysete mor fikk tilogmed sitt ønske oppfylt, om å kjøre Berg og Dalbane som går opp-ned.. Vi har hatt en helt fantastisk dag!

Hva har dere gjort i dag? Blogges 

19 kommentarer

Siste innlegg