Plutselig var han blitt så stor!

Da vi satt der, i klasserommet til første klasse, slo det meg plutselig. Det er ikke så lenge siden jeg satt der selv. full av forventning og for et nytt kapittel i livet. Og nå er det Nathaniel sin tur. Full av forventing, klar for nye eventyr, og nye utfordringer. Han var så stolt, og jeg var, og er, så stolt av han!

I dag var vi på besøksdag til skolen Nath begynner på til høsten. Til anledningen hadde han fått seg ny sveis,skikkelig kjekkasoutfit,og fått låne en av mine Daniel Wellingtonklokker,som forresten kledte han utrolig godt!.Han var så flink,der han satt pent og pyntelig på pulten sin og tegnet og fargela familien vår.♥ 

Se så utrolig fin og stor denne karen har blitt! Og om to måneder er han skolegutt ♥

I dyp konsentrasjon!

Storebror passer alltid godt på♥

Blogges ♥​
 

 

14 kommentarer
    1. For en herlig gutt du har, skjønner godt du er stolt:-)
      Ønsker dere en fin sommerferie og skolestart 🙂

    2. her også begynner vår minste gutt på skolen til høsten og jeg er så stolt at jeg kan sprekke. men urolig vemodig at siste skal på skolen og i natt kjørte jeg ho største for ho skal nemlig til England med avslutning i 10 kl. tia går så fort så nytt denne sommeren

    3. For en flott skolegutt! Forstår godt at du er stolt over han, ønsker dere en god sommer og en fin skolestart for N i august, nå blir det lekser på dere, men det er jo bare gøy! :0)

    4. herregud så vakker han er 🙂 og så kul han er 🙂 veldig fine bilder 🙂 både av han og Sienna 🙂

    5. Linn: Hvorfor spør du om det? Bare lurer,siden Autisme ikke kan gjennkjennes utseendemessig,ei heller via bilder. Synes N ser ut som en helt aminnelig 5(6?) åring. Uavhengig av ditt usedvanlig dumme spørsmål vil jeg bare tilføye at barn med Autisme er tvers igjennom herlige barn med flere utfordringer enn mannen i gata,og hvis dette var et forsøk på å bruke det i negativ forstand,ber keg deg instendig om å gå til fastlegen din og få henvisning til psykolog,snarest.

    6. Stolt fin gutt😊 har to jenter på 13 og 17 år og jeg synes det ikke er lenge siden de startet.
      Minstemann nektet og slippe meg ut av syne og jeg vet ikke hvem av oss to som gråt mest 1 skoledag😊
      Men nå er hun ei klok tenåring med sunne interesser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg