En velfortjent high five!

Da var enda en dag overlevd, holdt jeg på å si. Nei da! Det har vært en helt strålende dag i dag, med strålende vær og strålende humør.(nesten hele tiden i alle fall) Helt perfekt for en topptur! Da storebror var levert i barnehagen i dag tidlig, dro jeg og Sienna på topptur til Farshatten. Denne gangen riktig vei (haha) Å gå på tur med henne i bæresela er faktisk utrolig bra trening, samtidig som hun får sett masse rundt seg og lært seg navnene på alt mulig rart man finner i skogen. I dag var det absolutt store, Maur, forståelig nok, da det var fullt av de oppe på toppen.

 Fantastisk utsikt! Her er vi akkurat i ferd med å gi en high five etter å ha nådd toppen! 

Hurraaaaa! 

Litta matbit på toppen ♥​ 

Og litt vassing i vannet og titting på alle rumpetrollene når vi kom ned til Stampetjern igjen! Nå har alle husets turtelduer tatt turen inn til drømmeland for lenge siden, og tenkte jeg skulle gjøre det samme ganske snart. Men først , det beste jeg vet om – husarbeid etter dagens daglige kaos! 

Hva har dere gjort i dag? Ha en fin kveld dere Blogges

 

18 kommentarer
    1. Åh, så gøy! Lyst å gå opp der selv 😃 (bor jo like ved) men ikke kommet meg opp dit enda 🙈

    2. Utrolig flink og effektiv du er 😳🙌🏼
      Må si jeg syntes du har blitt veldig tynn. Ikke meningen å være frekk. Men pass på deg selv litt å, ikke bare mamma all the time 😘

    3. Så utrolig fint å se pappaen til E sammen med S. Er jo tross alt halvsøsteren til barnet hans, men jammen ikke mange ekser som tar sånt til seg. Flotte bilder og hørtes kjempe koselig ut! Du er virkelig flott, Rannveig. Men som ovenfor nevner, og jeg vet du har sagt det selv før… du har blitt veldig tynn nå, jeg håper du klarer å sette av tid til deg selv også midt oppe i alt.

    4. Super flott at du bærer! Du burde melde deg inn i norsk bæregruppe på Facebook.
      Vil bare nevne at hvis du tar S på rygg slik at hennes mage er mot din rygg og midjebeltet under puppene blir bæringen mer avlastende og S får fremdeles med seg alt, da hun ser over skulderen din. Man skal helst ikke bære forovervendt mer enn max 20min.
      Denne selen er lagd slik at det blir ergonomisk riktig, og at barnets ben danner en M.

    5. Så hyggelig med skogstur. Du virker som en veldig god mamma for barna dine.
      Flott at du bærer også- det er uvurderlig på tur. Jeg vil gjerne tipse deg om at forovervendt bæring ikke er anbefalt- uansett bæretøy, merke eller alder. Selv ikke Ergobaby 360 som er laget for å kunne bære fremover. Det gir ingen ergonomisk riktig stilling for barnets rygg og hofter. Mye bedre å bære barnet vendt mot seg både på mage og rygg. I ditt tilfelle er det gull med ryggbæring. Da ser Sienna over skuldrene dine og får fulgt med på alt. Det er lettere for deg å bære på rygg og viktigst- det er ergonomisk riktig.
      “Må” man bære fremover, så bør det kun gjøres i korte perioder.
      Du bør også ha magebeltet mye lenger opp.
      Om du ønsker mer informasjon så vil jeg absolutt oppfordre deg til å melde deg inn i “Norsk bæregruppe” på Facebook. En flott gruppe!
      Dette er kun ment som et velmenende råd og ikke kritikk på noen måte.
      Ha en fortsatt fin dag 🙂
      Hilsen bæreglad trebarnsmor

    6. så nydelig du er når du ikke gjør deg til med duckface <3
      fine sienna! deilig å dyppe tåfisen litt tenker jeg

    7. Så herlig å se at du og W samarbeider så godt! Du virker som en fantastisk mor, og W som en fantastisk far. 🤗

    8. Hvor tragisk er det ikke med alle disse glade bære mammaene som kommer på banen… hver. Eneste. Gang…

    9. Herregud så nydelig Willem er med Sienna, er så fint og se dem sammen <3. han er flink til og stille opp for dere :). koselige bilder 🙂

    10. Jeg ser at du og faren til Emma tilbringer mer tid sammen. Jeg skal ikke spekulere i forholdet deres, men synes det er kjekt å se 💕 Har fulgt bloggen din i noen år nå så vet hvordan det en gang var 😎

    11. Så koselige bilder!! Du er jammen meg en skikkelig supermamma og jeg må bare si, sååååå utrolig søt og pen du var på disse bildene!!! Fin familie!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg