Ett og et halvt år senere…

Ett og et halvt år med betingelsesløs kjærlighet. Ett og et halvt år med smittende, nydelig latter. Ett og et halvt år med vår kjære, lille gode fine Sienna Lucia Charlotte♥

I går var det akkurat ett og et halvt år siden denne hjerteskatten hadde fullt hastverk med å komme til verden. Og for en reise det har vært! Hun kom ut til oss,og gjorde familien vår komplett, og vi ville aldri vært foruten henne, vår bittelillesøster! Å skulle forklare kjærligheten man har for barna sine i ord, er helt meningsløst. For det går bare ikke. ingen ord her i verden kan beskrive en mors kjærlighet for sine barn. 

For meg er Sienna fortsatt babyen min, selv om de rundt meg til stadighet påpeker at hun faktisk strengt tatt ikke er en baby lengre. Men det vil hun alltid være. Hun er minst i flokken, og jeg føler det nesten som skremmende at hun om to måneder starter i barnehagen. At jeg skal levere henne fra meg til andre, hver dag. Jeg vet at hun vil ha glede av å gå i barnehage, sammen med andre, jevnaldrende barn. Men det er ikke til å legge skjul på at det kommer til å bli tungt. Muligens verre for meg, enn for henne. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg føler på mange måter at jeg har et slags ekstra ansvar ovenfor Sienna, i og med at hun faktisk bare har meg.

Litta bildedryss sånn på slutten!♥

Bilderesultat for rannveigheitmann sienna

Bilderesultat for rannveigheitmann sienna

Bilderesultat for rannveigheitmann sienna

Jeg blir helt rørt av å se på disse bildene, for tiden har virkelig bare rast avgårde. Verdens aller nydeligste trekløver! Sienna har blitt så godt passet på av sine storesøsken fra den dagen hun ble født. Så tenker jeg tilbake på årene,om jeg verdsatte hvert eneste øyeblikk, noe jeg mest sannsynlig ikke har gjort- For det er tunge dager også. hvor du helst skulle hatt fem minutter for deg selv. Og så legger barna seg, og du går å titter minst fem ganger på de for å beundre de i søvne.  Bildene og minnene er det vi har igjen, når barna vokser til. Men, selv om vi gjerne skulle hatt litt mer tid, gjør det meg glad lengst inn i hjerterota å se at de vokser og lærer seg nye ting, Nå lærer Sienna seg opptil flere nye ord hver dag, og kan si og utrykke det meste. Jeg er så ufattelig stolt, og jeg gleder meg til mange, mange flere hektiske år med mine tre skatter! Vi er dreamteam, selv om ikke alle alltid er helt venner ♥

10 kommentarer
    1. Så herlige bilder Rannvei 🙂 Har fulgt deg i mange år, og jeg er så imponert over deg. Super mom :):) Er selv alene med 3, 100%, så jeg vet hvor mye som kreves av en. Nydelige barn, og en fantastisk mamma. Tenk hvor fort tiden flyr, helt utrolig 🙂
      Ha en fin dag videre.
      Klem fra en fast leser <3

    2. Åååh SÅ mange HÆRLIGE bilder!! Dere er en flott gjeng! Ett av mine favorittbilder var nok storesøster i ballerinaskjørt og gummistøvler 🙂 Ut fra bloggen din virker det som om barna dine virkelig får utfolde seg og være BARN. Du fremstår for meg som en super mamma! Fortsett den gode jobben og ha en nydelig dag <3

    3. Ååh 😍 for en fin gjeng du har ❤ koselig innlegg med mange fine bilder. Ønsker dere en fin helg Rannvei. Du er supermom😘

    4. Flotte barn og superflink omsorgsfull mamma 🙂
      Du har all grunn til å være stolt over så flotte, velfungerende og sunne barn! Du gjør en fantastisk “jobb” ( beste i verden ) 🙂
      Ønsker deg og dine søte små en fin sommer!
      🙂

    5. Hei 🙂 Har du vurdert og spør pappaen til Emma om han ønsker og ha samvær med Sienna også? Kunne jo vært han ville

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg