Vi skippet barnehagen..

Og dro på topptur i finværet i stedet! Nathaniel hadde jo veldig lyst til å nå opp til den toppen vi ikke fant fram til forrige helg, så da tok vi en rolig morgen, skippet barnehagen, og la ut på tur. Det vil med andre ord si at jeg har vært der tre ganger på fire dager, haha. Neste gang blir det en annen!

Nathaniel er en gutt med ekstremt mye energi, og jeg er hundre prosent sikker på at med hans energi, ville det vært null problem å løpe et marathon. Han løp opp, og jeg etter, i håp om å matche hans tempo, med Sienna på magen og ryggsekk på ryggen. 


 

Vi har hatt en helt fantastisk dag! Etter topptur dro vi å badet på Stampetjern, minstefrøkna tok seg en full dukkert, og begge to var veldig facinert av alle rumpetrollene i vannet. Etter tur dro vi på middagsbesøk, og deretter kjørte jeg Nath til barnehagen for avslutningsfest for førskolebarna, og fikk med hjem en perm full av bilder fra hans tid i barnehagen, hvor han har gått de tre siste årene. Så mange fine minner som jeg skal legge inn i “minneboksen” hans♥


Kjekkasoutfit’et på! ♥

I mellomtiden, mens vi ventet på storebror, dro jeg og frøkna på besøk til ei venninne, som også skal passe henne på lørdag når jeg skal ta meg en velfortjent tur ut av huset, og på temafest/innflytningsfest til en annen venninne. Jeg gleder meg masse, og tror det blir utrolig gøy, og ikke minst, godt å få et avbrekk i hverdagen en gang iblandt. 

I morgen skal jeg ta med begge frøknene på besøksdag i barnehagen de starter i til høsten, og det ser vi veldig fram til! Da blir alt litt lettere, ettersom det ligger rett i nærheten av oss, og ikke krever en i underkant av en halvtimes kjøring hver vei fire ganger om dagen. Og “lettere” tror jeg kommer godt med til høsten, med tanke på skolestart på størstemann, og alt som følger med det.  Nå er det natta her, vi var ikke hjemme før klokka bikket halv ni i dag, etter barnehagefesten til Nath, så det skal virkelig bli godt!

Hva har dere gjort denne flotte torsdagen? Blogges 

4 kommentarer
    1. Du er bare så utrolig vakker når du smiler slik som på bildet <3 har lagt merke til det i de forrige innlegge også 🙂 så nydelig

    2. så utrolig flink du er 🙂 min også elsker skog og mark,eller bare og gå og gå, han elsker og gå 🙂
      vi var på sommeravslutting i går 🙂 veldig koselig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg