I gode og onde dager

Vi har hatt noen fine dager her i Nord siden vi kom sent torsdag kveld, men også utrolig slitsomme. Barna har enda ikke klart å stabilisere seg helt i rutinene etter at de var våken så lenge pga sent fly, og det har naturligvis vært noe krevende. Så, jeg kjenner samtidig at det skal bli utrrroooolig deilig å komme hjem igjen neste søndag.

På fredag var vi med hele storfamilien på farssiden min, på St.Hans feiring i elva, og det var selvfølgelig veldig stas å se mange vi ikke har sett på lenge, og tilogmed mange minstefrøken aldri har møtt før. God mat, godt selskap, selv om ikke været akkurat er helt med oss her i nord. Kjipt for meg at jeg pakket masse sommerklær, for de får vi neppe noe særlig bruk for så lenge vi befinner oss her.

I går var det en stor dag, for da feiret vi nemlig kjærligheten i min egen mammas bryllup! Et utrolig fint og originalt bryllup, med nydelige kaker (bryllupskaka som svigerdatteren til mammas nå ektemann, hadde laget, var type wow!) Og mamma, hun så helt utrolig vakker ut. Barna var med til klokka åtte, og så kom min pappa og hentet jentene, mens Nath ble hentet av sin pappa for å dra på telttur. 

Det var jo selvfølgelig en påfølgende fest, noe jeg har fått kjenne på rimelig godt i dag. Jeg har hatt bedre dager, for å si det slik, haha. Men – det er strengt tatt uhyre sjeldent at jeg tar meg slike utskeielser, og det må jo være lov når ens egen mamma gifter seg. Det var alt i alt en utrolig fin, og ikke minst gøy dag, og jeg tror hovedpersonenene er enige i det. 

Emma “stjelte” skoene mine, haha. Såå fin!

Fine jentene mine  i matchende prinsessekjoler ♥​

Og fine, flinke kjekke storebror som kom med blomster til bestemor ♥​
 


 

Blogges ♥

13 kommentarer
    1. Fantastisk. Gratulerer til din mor. Så bra at du får litt alene tid. Endelig fikk du en fest med hyggelige mennesker. Kos deg i nord

    2. Hei, ser ut som dere koste dere masse 🙂
      Ønsker ikke å være frekk på noen måte, men kjolen sienna hadde på seg virker alt for stor til henne.

    3. Spør siden du er så tøff, ærlig og uredd!
      Kan du lage nytt blogginnlegg om mammatilmichelle? Om hva du syns om at hun nå skal flytte igjen!? Hun skal garantert til oslo, siden hun har så mye møter der! Hun skriver så varmt om seg selv og hvordan barna kommer først og “mammarollen”. Men det er veldig tydelig hvem hun prioriterer først!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg