Jeg trodde jeg skulle dø.

Hun satt der og dro fra side til side, med all kraft som overhodet er mulig å oppdrive. Det kjentes nærmest ut som om hele overkjeven min var på vei ut. Jeg kjente redselen virkelig bygge seg opp mer og mer, Og jeg trodde til slutt at døden var nær, selv om det ikke var særlig smertefullt i seg selv på grunn av bedøvelsen. Men bare opplevelsen i seg selv, å trekke en tann, er ganske drastisk. Det er det jeg blant annet gjorde i går, og siden har jeg hatt ganske store smerter der hvor visdomstannen satt, og blødd mye. Men, det ser heldigvis ut til at smertene er over snart!

Dagene med barna hjemme går virkelig i ett, og tilogmed litt om hverandre. Tror muligens hjernen min også er i feriemodus. Men, vi har hatt noen utrolig fine dager i det siste med bading, is, og det som sommerferien med! Dagen i går gikk med til litt leking i Lillestrøm sentrum med alle barna, før de to eldste ble hentet av størstefrøknas pappa, og jeg la Sienna i vogna for å sove lur slik at jeg kunne smette inn tannlegetimen min inn i hennes lur, noe som gikk aldeles strålende! 

Etter trekt tann, satte vi oss i bilen og kjørte til idylliske Ås og våre slektninger, hvor vi tilbragte hele formiddagen, ettermiddagen og kvelden, med både “sightseeng”, gå/trilletur, bading, leking og grilling. Barna koste seg så utrolig mye, og var helt gåen alle mann, når vi tok den 40 minutters lange bilturen hjem til Lillestrøm igjen. Gåen, men ekstremt fornøyd med en helt perfekt dag hos veldig koselige mennesker!

 

2 kommentarer
    1. Hvis du tror du skal dø når du trekker en tann så er det et hån mot de som virkelig er døden nære. For en tåpelig overskrift

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg