En eventyrlig dag på Hunderfossen!

I går hadde vi en helt fantastisk dag på Hunderfossen. Startet dagen med en 2,5 timers roadtrip, med tre meget spente barn i bilen, fjorårets tur til Hunderfossn satt i friskt minne, i alle fall hos storebror. Karuseller ble tatt, en hel del is ble spist. Vi hadde timet dagen perfekt med været, da det var strålende sol fra morgen til kveld og varmt i været. Helt perfekt!

 


 

Bading var stor sukesss for hele gjengne, etter en hel dag i varmen med fart og moro! 

Fine Emmaen min i Eventyrskuta!

Emma er en ordentlig turner! 

Luftrom fullt med ballonger var stor stas! 

Lille Hello Kitty! 

Lille pikachu! 


 

Det ble en del is, for å si det sånn! 

Og her viser de stolt fram “bilsertifikatet” som de fikk, etter å ha bestått “førerprøven” ♥

 

Etter en del karuseller dro vi på Hunderfossens badeland, slik at barna fikk kjølt seg litt ned i varmen. Etter bading, dro vi for å spise på Egon i Lillehammer. 2 forskjellige pizzaer ble inntatt for å få middagen raskt unnagjort. Etter pizza på Egon var barna veldig klare for Trollnatt. Vi har vært på Hunderfossen to ganger før, og det har vært like stor suksess begge gangene. Så da valgte vi å gjøre det denne gangen også! Vi var tilbake på Hunderossen ca kl 20:30, og fikk kjørt eventyrkarusellen, samt trollfallet (som ingen av barna ville være med på, så da gjorde mor det alene, haha) og dere skulle sett det bildet som ble tatt av meg under “karusellen”. Jeg ser helt vettskremt og direkte gal ut

Pizza var godt etter en lang dag!

Vi så på trolldanseshow på “slottsplassen”, og Nathaniel ble god kompis med et troll, som han hengte med resten av kvelden. Så da satt han sammen med trollet når det var klart for Espen Askeladden teater på slutten av kvelden, og han snakker enda om det, og savner trollet. Så søtt! 

På veien hjem sovnet alle søte små, og rett i seng når vi endelig kom hjem etter en lang, men utrolig koselig og minnerik dag for både store og små! Håper dere har det fint ♥ Blogges!

 

20 kommentarer
    1. Veeeldig sjeldent jeg kommenterer, men nå må jeg bare! Barna ser så lykkelige ut, det er virkelig ekte glede 🙂 For en flott jobb du gjør som mamma, Ranvei, klapp deg selv på skuldra!

    2. Du har kanskje ikke vært den klokeste iblandt. Men når ting har skjedd og du har stått der med graviditeten foran øynene så har du taklet det på en råsterk måte! Jeg kan ikke forestille meg hvilken tanker som har surret i hode ditt de gangene og jeg tror jeg hadde gått rett i kjelleren men du har virkelig vist at man kan om man biter tenna sammen! Du er pent stelt. Det samme med barna! Du bør virkelig klappe deg på skulderen til tross for at du har gjort deg selv gravid mens du har.vært alene! Syns virkelig du er en superhelt for dine barn og hadde lett ønsket bare en mamma og ikke en pappa om jeg hadde hatt en så ansvarsfull mor som deg! Jeg har 4 tette små barn selv og jeg ser ut som et vrak iblandt hehe og samme led huset 🙂

    3. Skjønner det som at du har dratt til Hunderfossen på dagstur??? Har vurdert dette selv, for å spare penger på overnatting. Men hvilken erfaring har du med det?? Jeg tørr liksom ikke helt å prøve, vet ikke helt hva jeg er redd for heller?? Grinete unger kanskje, når vi kommer sent hjem….

    4. Må ta av meg hatten for deg altså 😍 så flink til å dra ut med barna på ting. 3 små alene på tur er jammen ikke bare bare. Sliter meg i hæl med mine 2 når jeg er alene på ting med de 😂 å de er 6 og 4 år 😅😅

    5. Hun er jo ikke alene. Hvem tar bildene tror du? 😂 W har vært med dem i hele sommer, gjetter på at dere har blitt sammen igjen? Koselig i såfall! 😊

    6. Så koslig! Har ikke vært i Hunderfossen siden jeg var lita, men det blir vel når sønnen blir litt større og får glede av å bli med på slike turer 🙂

    7. Jeg er utrolig imponert over hva du du får til! Du gir barna gode barndomsminner. Ser ut som dem koser seg veldig.

    8. Beinrangel med alt for store lepper … Huff som du ser ut Rannveig 🙁 Mn du e flink å ta me ungan på ting tho =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg