Herregud, hun gjorde det!

I dag gjorde hun det!  Hvem skulle tro at noe så enkelt som det faktum at noen bruker et toalett kan være så spektakulært og fantastisk? 

Jeg hadde akkurat sagt god natt til Nathaniel, da jeg gikk inn på badet for å ta med meg Sienna til sengen sin. Og så så jeg det som utløste et antall seiersrop! TISS I POTTA! Sienna har lenge holdt på med å ta av seg bleia selv hver gang hun tisser, så jeg vet jo at hun er utrolig flink, men dette hadde jeg overhodet ikke sett for meg etter bare en kort stund med pottetrening. Hun var så stolt, og klappet og jublet av seg selv, sammen med mamma, og storebror som kom løpende på badet når han fikk med seg denne spektakulære hendelsen 💗 Ny milepæl! Neste milepæl er allerede på tirsdag, for da starter nemlig denne fine tuppa i barnehagen!

 

I dag har vi vært på bondegården på idylliske Losby med ei venninne og to av hennes tre små. Alltid populært med bondegård, da barna elsker å få se på dyr! Etter bondegård fikk vi middagsbesøk av gjengen, og barna fikk lekt seg trøtte nok til sengetid!

Imorgen er det en ny dag for Nath på SFO, og tirsdag er den store dagen hvor jentene starter i barnehagen! Som vi gleder oss(og mor gruer seg litt også)

Ha en strålende kveld dere 💗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg