Vent…vent litt?

Nå går det altså ordentlig radig for seg her. Vi hadde en strålende helg og to påfølgende fridager hvor det var planleggingsdager på både SFO og i frøknenes barnehage. 

Og i helgen skjedde det noe helt eksepsjonelt! Nestsjefen i huset, storebror Nathaniel, fikk seg to løse tenner og var plutselig blitt så utrolig mye større. Han gleder seg enormt til å starte på sin aller første skoledag allerede imorgen. Det tror jeg kommer til å bli så bra! Hvor ble den lille babyen min egentlig av?

I skrivende stund sitter jeg faktisk hjemme i min egen stue mens minstefrøken for første gang er alene i barnehagen for aller første gang. Jeg har brukt dagen til å lage Frost-invitasjoner til Emmas kommende fireårs-Frost-barnehagebursdag, og på å vaske og brette klær. Så tar jeg meg selv i å hele tiden høre etter om Sienna er våknet… men… vent litt.. hun er jo ikke her?! Det føles kjemperart. Kjeeeemperart, bare for å understreke det tilstrekkelig. Ta det med i betraktningen at hun har vært borte fra meg to ganger i hele sitt liv. Noe som med andre ord vil si at jeg aldri gjør ting uten minst ett barn. Da er det kanskje ikke så rart likevel? 

Ranvei Charlotte Heitmann sitt bilde.

 

I går var vi, hele familien på fire, hos tannlegen for Nathaniels seksårssjekk. Å dra på offentlige steder med hele familien er ikke bare enkelt, men det løste seg med litt boklesing og noen leker mens storebror satt i stolen. Og det gikk aldeles strålende, med null hull å spotte! 

Ranvei Charlotte Heitmann sitt bilde.

5 kommentarer
    1. vakkert bilde av dine små <3. blir nok morsomt for N og begynne på skolen 😉 2 løse tenner ja 🙂 morsomt 🙂 lykke til med skolestart 🙂

    2. Så mye tøv enkelte kan skrive i et kommentarfelt….Flotte barna dine, nyt fritiden du har alene 🙂 Det fortjener du,for du er en god mamma 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg