Fake your beauty -20% avslag på beautybehandlinger til dere!

Jeg må bare begynne med å si tusen takk for alle koselige kommentarer etter mitt forrige innlegg. Det viser at jeg har en super gjeng med følgere, som virkelig følger livet vårt fordi de liker det, ikke for å finne og påpeke feil. Jeg er overveldet. Tusen takk! Det var veldig mye fram og tilbake, og jeg var utrolig usikker på om det var riktig av meg å fortelle dette til hele verden. Nå er det gjort, og jeg er takknemlig for at mine erfaringer kan nå ut, og være til hjelp for andre jenter i liknende,vanskelige situasjoner. 

I går var jeg som nevnt hos søte Ina Inas Beauty som holder til i Rælingen rett ved Lillestrøm, etter at jeg har hørt utrolig mye bra om henne. Det er nemlig viktig å ta vare på seg selv og utseendet sitt selv i en hektisk hverdag med tre barn. Og planen var egentlig å utføre keratinbehandling i håret mitt, men i og med at det tar en del timer, valgte vi å ta striping av mitt da nokså flerfargede hår denne gangen, og keratin neste onsdag. Fra før av hadde jeg en helt grei farge, litt sånn mørkt beige-blondt. Nå, etter Olaplexstriper er håret mitt så mye finere! Jeg er virkelig fornøyd med resultatet! Endelig en jevn, og ikke ti forskjellige farger i håret mitt!

Jeg har alså nylig gjennomgått prosessen fra mørk brunette med håret fullt av varme pigmenter, til kald blondine, med det meste av håret mitt i behold! Det er jeg ganske fornøyd med egentlig! Veldig fornøyd med at Ina hørte på mine ønsker, samtidig som hun kom med sine frisør-pro tips for et best mulig resultat! I tillegg til alt innen hår, hårextensions og keratinbehandlinger, gjør hun også vippene dine og brynene dine smashing. Vel verdt et besøk! 

PS: De ti første som legger inn bestilling på hvilken som helst behandling hos Ina, får 20% avslag på sin behandling om det blit oppgitt meg som referanse! Send henne en melding på Facebooksiden(link)  for å bestille time! 🙂 

10 kommentarer
    1. Arbeiderpartiet, Høyre, SV, Venstre, Rødt og Miljøpartiet De Grønne sier helt klart og tydelig Nei til Sykehus i Alta og 2 sykehus i Finnmark. Helt klart og tydelig Nei til mer enn 1 sykehus i Finnmark.

    2. Så fin du ble på håret! Det hadde vært veldig gøy om du kunne lagt ut en sminkevideo av hvordan du sminker deg i et innlegg 🙂

    3. Den blonde fargen du har fått er ikke kald, men varm. Mye gyldent der. Fargen er fin i seg selv, men du er mye finere som brunette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg