A walk down memory lane..

Da jeg sto opp i dag dukket det opp bilder fra Emmas aller første tid her i verden, som jeg gjerne vil dele med dere. Det virker som så lenge siden, så utrolig lenge siden. Men når jeg ser på disse bildene, så får jeg en så god følelse inni meg. Tenk at hun er blitt fire år! Fire år med lykke, fire år med glede, fire år med egne og bestemte meninger, og ikke minst, fire fantastiske år med verdens fineste solstråle. Jeg er heldig ♥

Det er utrolig hvor fort man glemmer, men vi har heldigvis mange minner, da jeg er, som dere sikkert vet, veldig god til å dokumentere! Fineste Emmaen min! Nå ser vi virkelig fram til fredag og stor feiring for snuppa. Fire år! 

Nå er det henting på SFO og barnehage som står for tur, og så kommer bestemor helt fra Alta på besøk til oss litt senere i ettermiddag. Som vi gleder oss! ♥

12 kommentarer
    1. Forstår ikke alle som spør om hvorfor N går på sfo!! Han er en aktiv og sosial førsteklassing! Kanskje han vil være med vennene sine?? 90% går på sfo! Og hun henter han nok ikke halv fem! Gutten ser lykkelig ut. La Ranvei og Nathaniel få bestemme sammen hva som er best for dem, slutt å bland dere!!!

    2. Du blogger så mye om S hele tiden, ikke måte på til blogginnlegg hun får på bursdagen sin. Men når E har bursdag, nei da ser vi hvem som ikke er gull-unge ja!

    3. 22:45 tror du virkelig mødre forskjellsbehandler barna sine? det er jo soleklart at du ikke engang er myndig, så burde vel strengt tatt ikke tatt meg tid til å svare deg engang… men kan jo ha noe med at R hadde dårlig tid denne uka, i forhold til S sin bursdag, og derav ikke fikk blogget like mye? må huske på at hun nå har tre barn som skal følges opp i hverdagen, med skole, bhg, SFO og fritidsaktiviteter. før hadde hun bare to bhg barn.

    4. 00:50: Nå snakker du vel litt rundt deg selv her.. Hun hadde like mange unger når S hadde bursdag som det hun hadde nå da E hadde bursdag, haha. Og nå er jo alle ungene enten i barnehage eller på skolen, så egentlig burde hun ha tatt seg tid til det. Som blogger er dette viktig å prioritere om det er viktig for bloggeren selv.

    5. Hva vil du egentlig fram til? Å antyde at jeg liker den ene bedre enn den andre?

      Jeg har ikke hatt Emma hos meg siden fredag, så det blir litt vanskelig med bilder av henne på bursdagen da, den feirer vi imorgen, og frykt ikke- bilder kommer. Villr brukt tiden min på noe annet om jeg var deg, det der blir bare for dumt.

    6. 09:26; nei, du misforsto meg. før hadde hun bare to barnehage barn, emma og nathaniel, for sienna gikk ikke i barnehagen, og nathaniel hadde ikke startet på skolen. les igjen hva jeg faktisk skrev.
      “som blogger…” som blogger har man sin egen plattform, denne bruker man nøyaktig som man selv vil 🙂 du er den som tror Ranvei liker ene datteren sin bedre enn den andre, hører du ikke selv hvor sykt det er det du skriver? hvor gammel ér du?

    7. 00:31 Les hva du skriver selv, nå har R masse av tid til å kunne skrive et bursdags innlegg på bloggen sin. Da S hadde bursdag så hadde hun henne hjemme og dermed vanskeligere å få skrevet et innlegg. Og S fikk ikke bare ett innlegg heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg