Vinn keratinbehandling til håret ditt!

Litt travelt her om dagen, med hverdagen i seg selv, i tillegg til at vi har en ganske stor bursdagsfeiring av Emma imorgen. Så her er det bursdagsplanlegging på full gang.

Siden sist har vi både hatt mamma på besøk, som kommer tilbake til oss imorgen og blir hele helgen, samtidig som jeg har vært og fått keratinbehandling til håret mitt hos flinke og søte Ina hos Inas Beauty i Lillestrøm. Det aller beste du noen gang kan gjøre for håret ditt om du har hår som jeg har. Det eliminerer nemlig alt av krus og krøller, samt at det etterlater håret silkemykt.

Man skulle nesten ikke tro det er mulig, men hun har faktisk ikke gjort noenting med håret mitt på noen av bildene. Og det er jo tålelig stor forskjell på håret mitt før og etter behandlingen. Jeg er så fornøyd, og slipper unna timer med rettetang fra nå av. Utrolig deilig!

Her ser dere litt av hvordan behandlingen foregår. Først får du keratinblandingen i håret, så skal du sitte i varme i ca 1 time, for deretter å rette håret med rettetang mens keratinen enda sitter i. Vask av, og voila! Rett , krusfritt og glansfullt og silkemykt hår. Keratin gjennoppbygger nemlig strukturen i håret, så det kan faktisk redde håret ditt fra å knekke, samtidig som det kan reversere slitasje i håret.

PS: Akkurat nå har jeg en giveaway på min Instagram, hvor en av mine følgere vinner en Cadiveu Ekspress keratinbehandling hos Inas Beauty. Dere finner innlegget HER

For å holde på det rette håret, skal jeg framover bare bruke disse hårproduktene til vask. Dette blir spennende ❤

Nå skal jeg lage lilla gele i mange små shotteglass (ja, jeg vet det er gelatin i gele..) og så skal kakene bakes imorgen sammen med min gode venninne Annekari som kommer hit for å hjelpe meg allerede kl 10 ☺ Blogges

4 kommentarer
    1. Det er ikke gelatin i de freia pakkene du lager. Og du kan lage hjemmelaget uten gelatin.. gjort det mange ganger. 🙂
      Hvorfor velger du alternativ med gelatin? Trodde du det var gelatin i gele uansett?
      Godt og blandet godteriene har heller ikke gelatin.

    2. Candy King har masse løsgodis uten gelantin og palmeolje..se merking på alle deres bokser😊Fantastisk konsept og godt utvalg😊
      Det finnes og gelé som erstatter gelantin m soyalecitin..😊Godt merket bakpå pakkene👍

    3. Jo. Det er gelatin i freia sin gele… og i godt og blandet sin godtepose… sjekk litt opp før du uttaler deg, Anonym kl 6.38…
      Rannveig, du MÅ klippe håret ditt. Det er SÅ tørt og slitt de nederste 20 cm.. ingen kur eller behandling hjelper på så skadet hår.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg