Emmas fireårsdag i bilder!

Helgen her gikk til bursdag,bursdagsopprydding, MYE legobygging, dårlig form og vondt i halsen for min del. Ja, i tillegg til besøk av mamma, Emmas ballett på lørdag,og Nathaniels fotballcup i går. På fredag feiret Emma som ble fire år forrige uke. For anledningen fikk jeg super hjelp fra min gode venninne Annekari, blant flere, som hjalp meg å stelle i stand alt mulig. Hva skulle man gjort uten så gode venner? Jeg er så glad for dere alle sammen!

 

 

Emma hadde det helt supert, og fikk hilst på både familie, venner og venner fra hennes gamle barnehage. Skikkelig reunion! Bortsett fra en god dose stress og lite plass i min “lille” 110 kvm. leilighet, var det en helt super og vellykket feiring. Det ble etter Emmas ønske prinsessekake, og vi plasserte en prinsessebarbie på toppen (som vi forøvrig vasket nøye før bruk) 

Pinata i bursdag var også stor suksess! Vi stappet den med godis til det ultimate, og enda litt til. Tror alle sammen fikk slått den omtrent en gang hver, før Nathaniel slo til med et kraftslag og alt godises falt ned på gulvet. Tro meg, jeg fant mye popcorn, godis og diverse både etter bursdagen og dagen etterpå når jeg tok en skikkelig nøye vaskerunde etter bursdagen. 

Til gaveåpningen arrangerte vi flasketuten peker på, slik at den flasken pekte på fikk levere sin gave. Veldig gøy for de små!

Sienna var også veldig fornøyd med serveringen!

Emma fikk så mange fine gaver i bursdagen sin. Til nå har ikke Emma hatt så mye egen lego, men jeg tenkte kanskje at det var på tide. Så jeg kjøpte en stor lego friends eske til henne som gave fra Sienna og Nathaniel. Og så fikk hun jo lego fra flere andre, så man kan si at det har blitt noen timer legobygging de siste dagene. 

Dette ble litt sånn i farta innlegg, mye å oppsummere. Jeg har som sagt vært veldig dårlig og slapp, samt at vi samtidig har hatt ganske tight opplegg i helgen, når jeg egentlig mest hadde trengt å ta det med ro. Men slappe av kan vi vel gjøre når vi blir gamle? 

I dag har jeg vært på et møte i Oslo angående et nytt og veldig spennende samarbeid, som jeg gleder meg veldig til å vise dere! Nå er det veldig straks henting av barna på skole og barnehage, hjem til middag, og rett på fotballtreningen til Nathaniel i ruskeværet. Men, fotball er jo stas, så det får vi bare tåle. Ønsker dere en fin mandag videre ♥

7 kommentarer
    1. Hørtes ut som en super bursdag for Emma! Spent på det nye samarbeidet også. Husk å stem også om du ikke allerede har gjort det, det er kjempeviktig. Godt valg, Rannveig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg