Den følelsen…

Dagen i dag startet forsåvidt relativt kaotisk – for første gang i historien forsov vi oss. Av en eller annen grunn har ikke alarmen ringt, og det oppsto naturligvis litt stress her i heimen når ikke alt gikk helt etter planen. Så da ble det levering av skolebarnet først, og barnehagejenta etterpå. Greit nok. 

Etter det hadde jeg en veldig hyggelig foreldresamtale med Nathaniels kontaktlærer, hvor han fikk mye ros og skryt. Er alltid så hyggelig å oppdatere seg litt nærmere på hva som faktisk skjer med barna i løpet av skoletiden, hvordan miljøet faktisk er o.l. Gøy!

 

Dagen har forøvrig gått i ett. Jeg måtte ut å få tak i en fotballshorts i riktig farge til fotballgutten, for i morgen spiller han igjen cup på Jessheim, noe det gledes stort til! Så selv om helger skal være en avslappende tid, gjelder det som regel ikke her. Emma har ballett på lørdager, og Nath har jevnlig cuper i helgene, som regel på lørdager. Selv om Emma har gått på ballett seks ganger/timer, har jeg faktisk bare hatt muligheten til å være med henne èn av de seks gangene. Får desverre ikke vært med imorgen heller, men hun har heldigvis en pappa som stiller opp også. Skulle gjerne hatt muligheten til å dele meg i to, eller helst tre, men som kjent så går jo ikke det. 

Etter skole og barnehage, hvor i dag også Emma kom hjem igjen siden det er fredag og byttedag, lå det en pakke klar til hver av de to største nå de kom hjem. De har nemlig fått seg hver sin XPLORA klokke, noe som absolutt kommer til å komme til stor nytte her i heimen! Jeg filmet hele seansen hvor de åpnet gavene sine og fikk se hva som var inni, som jeg selvfølgelig klarte å SLETTE store deler av da jeg skulle redigere filmen….(virkelig leit, da det va utrolig gøy reaksjon på de!) Men, jeg kommer til å skrive en del mer om dette i dagene som kommer. De ble så utrolig glade! 

Nå er det natta her, etter mislykket redigeringsforsøk som jeg hadde brukt SÅ lang tid på, og noe påfølgende sure miner for min del. Emmas pappa kommer å henter henne kl 07:45 imorgen tidlig, og kl 08:00 skal resten av gjengen ut av døra og på fotballcup. Det gleder vi oss til! Sov godt alle sammen!

Bilderesultat for rannveigheitmann siennaGjengen allianse fra varmere dager i mangel av tid på å legge inn nye bilder akkurat nå!

5 kommentarer
    1. Hvorfor bytter du ikke navnet på bloggen til «barnatilranvei»..? 99% av innleggene handler jo utelukkende om barna!!

    2. Gunn: det er jo kanskje fordi hverdagen til Rannveig i stor grad handler om å skape et godt liv for barna? Rart ting å henge seg opp i.
      Håper du har en flott helg, Rannveig!

    3. 11:44- Ranvei har barna sine på skole/sfo og barnehage fra morgen til ettermiddag,så det er kun på helg hun har barna hele dagen. Akkurat som de fleste andre. Så nei,jeg skjønner fortsatt ikke at hun kun blogger om barna.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg