15% på alle kolleksjoner hos DW!

God lørdagsmorgen i stua alle sammen ♥ Her har vi akkurat spist frokost, rundstykker, til barnas store glede. Jeg må ærlig innrømme at etter at størstemann ble skolegutt i August, setter jeg ekstra stor pris på lørdager og søndager. Disse dagene har en helt egen ro over seg. Ingen skal ut av døra før fuglene synger, ingen må huske å ha med seg både det ene og det andre i full fart, og ingen stress. Bare rolige frokoster, og tid til fine samtaler i fred og ro. Rett og slett en liten avvikling av de endeløse hverdagsrutinene. 

Annonse

I dag går turen til badeland med ei venninne, hennes barn, og to av tre mine søte små, den siste er hos pappaen sin. Men, først skal jeg vise dere de lekre klokkene fra Daniel Wellingtons rykende ferske nye kolleksjon, Classic Petite Ashfield. Det er virkelig viktig å unne seg selv, eller noen du er glad i, litt luksus i hverdagen. Og dette er luksus på budsjett, i tillegg til at dere får en rabattkode av meg litt lengre ned i innlegget, som gir dere ytterligere 15% rabatt ved bruk av rabattkoden min!

Jeg er så utrolig glad i klokkene fra DW – Alle kommer i et tidløst og elegant design, som passer ethvert antrekk/outfit man måtte ønske. De er virkelig min klokkefavoritt nr.1, og jeg har alltid en klokke til hver eneste anledning ettersom jeg har klokker fra alle deres kolleksjoner. Elsker, elsker de! 

Classic Petite Ashfield har et nett klokkehus, og kommer med en enkel, men luksuriøs reim i mesh, samt at klokkehuset kommer i to farger – sølv og gull.  Man kan selvsagt med et enkelt grep bytte klokkereim når som helst! Klokkereimer får man kjøpt i underkategorien “Stropper” i nettbutikken. 

Jeg elsker å matche klokken med det nydelige classic cuff, som du også finner i nettbutikken. Jeg elsker de hver for seg, eller sammen. Begge delene er like fint! 

Når jeg skriver om Daniel Wellington, er mange skeptiske og mener det koster penger med shipping. Men jeg kan altså forsikre dere om at dette ikke stemmer. Det er nemlig gratis shipping i hele verden ved kjøp av disse nydelige klokkene og alt annet hos DW. 

Jeg er også så heldig å få dele ut en rabattkode til dere, som gir dere 15% rabatt på HELE nettbutikken til Daniel Wellington, alle kolleksjoner, og rabattkoden fungerer hele verden over. 

Bruk rabattkode “RANNVEIG” ved utsjekk så vil dine 15% bli trekt av i kassen!

Gå til www.DanielWellington.no for mer info, samt for å se alle de nydelige kolleksjonene de har! Noe for enhver smak, og kolleksjoner både til kvinner og menn. Ha en strålende dag alle sammen ♥

2 kommentarer
    1. Altså, greit du vil livnære deg av sponsorer nå når nav ikke dekker ditt livsopphold lengre.. men en blogg med så masse reklame mister det personlige innholdet og klikk ganske raskt. Du må nok satse på begge deler

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg