Fantastisk alene

Dere hørte ikke noe fra meg i helgen som gikk, i alle fall ikke for dere som ikke følger meg på snap. Jeg hadde en helt fantastisk helg, hvor jeg faktisk følte meg som tjuefire, og ikke femti år. Det var jo i seg selv ganske digg. Jeg hengte med venner hele helgen, og var faktisk ute på byen både fredag og lørdag. Som dere sikkert skjønner, er jeg ca aldri ute. Så det følte jeg at jeg virkelig fortjente, selv om fornuften tilsier at jeg kanskje heller burde slappet av og sovet hele helgen i stedet. Men – jeg hadde time of my life, og det angrer ikke en eneste celle i kroppen min på. Jeg er litt der at jeg lever et rutinepreget liv så til de grader, at når barna mine er borte og har det bra en annen plass, slår jeg meg løs, og er bare meg. Takk gud for at jeg av og til har muligheten til å gjøre nettopp det. 

På fredag var jeg som sagt med en god barndomsvenninne av meg, og vi var noen timer i Oslo før vi dro hjem til Lillestrøm og hjem til meg. Der fikk jeg oppgradert vippene mine litt, med en blanding av klassiske og volumevipper, hos min faste vippesalong Beautyalle, og de dyktige damene der. Jeg fikk benyttet meg av deres helt unike halloweentilbud de kjører akkurat nå. Jeg er som alltid kjempefornøyd

Som sagt, HALLOWEENTILBUD! Dere kan for eksempel få mega volumevipper for kun 1500,- nytt sett, samt gele eller akrylnegler for kun 550,- ! Det er noen knallbra tilbud, spør du meg! Hva med noen kule negler i halloweenstyle til den store dagen i morgen? Bare kreativiteten setter grenser! 

Hjemmesiden til beautyalle finner dere her: www.beautyalle.no

Facebook: https://www.facebook.com/Beautyalle-1426803817539522/

 

15 kommentarer
    1. Jeg er glad jeg ikke fikk barn så tidlig! He he, skikkelig kjipt å føle seg som om man er skikkelig gammel! Nei, godt jeg har fått bli lei av enkelte ting så ikke jeg føler meg som fanget i en gamlis hverdag!

    2. Reklame?? Annonse? Spons? Du merker aldri innleggene om Beautyalle. Nekter å tro at du betaler full pris, får en haug med rabattkoder og gir bort gratis reklameplass….
      Følg ditt eget råd i forrige innlegg, MERK ALT ALLTID!

    3. Har det blitt vurdert logoped til Emma? Virker som hun har et dårlig språk og bruker tunga veldig rart når hun snakker. Viser til Snapchaten fra tidligere i dag.

    4. Rannveig jeg må si at du har en undelig måte å svare leserene dine på. Sikter til kommentaren du la igjen når noen syntes Emma hadde et dårlig språk. Helt greit å gi svar tilbake og være uenig i kommentaren, men det går ann å gjøre det på en skikkelig måte. Kommentaren var ikke ufin på noen måte, bare et spørsmål om det var vurdert logoped.

    5. Skjønner godt egentlig at Rannveig svarte denne personen som hun gjør, får synes ikke man kan uansett si slik, jeg hadde oppfattet det som frekt og om hun virkelig ville spurt Rannveig kunne hun ha gjort på melding omså på facebook privat. Får slike ting synes jeg man ikke tar offentlig, Hvem sier at et barn snakker rart. Det er jo kjempe frekt… gå ta dere en bolla 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg