Jeg er verdens verste mamma

Helgen som gikk var en riktig morsom og koselig en. Fredag var det innekos for alle penga, og til vår store overraskelse, i beste sendetid med Snekker Andersen og julenissen på ipaden, kom sesongens første snøfall rett utenfor vinduene.  Gleden var enorm, endelig SNØ! Størstemann fikk ta seg en tur ut i snøen, selv om det omtrent var leggetid. Ren lykke,  nesten litt magisk faktisk. 

Lørdag var alle på overnatting, så jeg grep sjansen og dro på jentekveld med BFF Ingvild. Kvelden endte ikke overraskende på byen i Oslo, og ja, jeg angret selvfølgelig dagen etterpå. Men sånn er det, morro kommer ikke gratis.  Jeg hadde det likevel utrolig morsomt med gode venner, tross litt dårlig form dagen derpå. Noen ganger er det viktig å gjøre det man har lyst til, og ikke det som er fornuftig. I går var det babyshower for ei venninne på agendaen. Det ble noen veldig koselige timer med skravling, kake og kaffe før jeg hentet småttingene, hvor jeg spiste litt mer kake, farsdagskake for å være presis. Og i det sekundet jeg så kaka når jeg skulle hente størstemann, kom jeg umiddelbart på at .. hey.. det er faktisk farsdag, og jeg har ikke gratulert noen fedre med farsdagen engang. Det er dårlig barnemor-stil, det! Men – alt i alt en veldig bra helg med mange forskjellige ingredienser, haha! Og i dag har vi bare hatt en helt vanlig mandag, med fotballtrening på ettermiddagen, i iiiiiiskulda vi har hatt her de siste dagene. Og kaldere blir det nok! 

Nå skal jeg få meg nytt kamera, så da blir det flere bilder på bloggen! Jeg vet jeg er kjempedårlig til å blogge for tiden. Jeg er over gjennomsnittet god til å ødelegge tekniske gjenstander ved uhell, og kameraet mitt er intet unntak. Det fikk seg et møte med bakken, og nå funker det bare når det vil. Men – det blir bedre, jeg lover. 

Ha en fin kveld alle sammen♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg