Vil du ha supertilbud på skønnhetsbehandlinger? Se hit!

Hjelp altså, jeg har klart å skade pekefingeren min på den ene handen, så det å skrive dette innlegget er faktisk lettere sagt enn gjort, og relativt smertefult. Men blogge må jeg jo. I dag har vi hatt en fantastisk ettermiddag med pepperkakebaking og snikførjulskos ♥ Barna var helt i ekstase når de fikk sette i gang med å skjære ut figurer i alle flags former, tykkelser og fasonger, bokstaveldig talt. Bilder kommer!

I går var jeg å fylte på vipper hos min faste vippesalong, Beautyalle i Oslo. Eller, jeg fjernet rettere sagt mine klassiske vipper, for å sette på volumevipper. Det er ganske lenge siden jeg har hatt volumevipper nå, og jeg må innrømme at det var litt uvant først. Men herregud, jeg elsker det! Man får et litt mer dramatisk og intenst blikk enn ved klassiske vipper, og hvem liker vel ikke dramatisk og intenst? Retorisk spørsmål selvfølgelig, alle liker det. 

Nå på fredag er det som kjent Black Friday, og siden jeg har barnefri denne dagen skal jeg benytte anledningen til å ta botox hos Beautyalle til halvert pris, som de tilbyr kun denne dagen! Jeg har etterhvert som mammaårene har dratt på, utviklet den berømte, men langt fra populære sinnarynken, som jeg gleder meg vanvittig mye til å glatte litt ut. De har nemlig kundekveld på fredag fra kl 15-20, og det er et FLUST av tilbud dere ikke vil gå glipp av, dere som bor i Oslo og omegn. Beautyalle stiller med både lege og kosmetisk sykepleier denne dagen, klare til å gi deg den kosmetiske behandlingen du ønsker, som de gjør hver fredag hos Beautyalle. Jeg har selv fått utført teosyalinjeksjon i leppene av legen som er innom Beautyalle fredager, han er superdyktig! 

OG, alle som bestiller botox eller fillers (til halv pris denne dagen!) gjennom meg (og altså oppgir meg som referanse), enten i forkant av fredag, eller på selve arrangementet hos Beautyalle på fredag, vil få et gavekort på 300,- som kan brukes på alle behandlinger i hele salongen! PS: Det er få plasser ledig på kundekvelden kommende fredag, så det gjelder å bestille time raskt om du vil ha plass /Tlfnr 40068792 

Alle tilbudene denne dagen kan dere finne på arrangementet “Kundekveld” hos Beautyalle, som dere finner HER!

10 kommentarer
    1. Har du lov til å reklamere for Botox? Sophie Elise fikk masse trøbbel pga dette, og måtte legge seg flat…

    2. http://www.tv2.no/a/7959989/. Botox er en medisinsk behandling og et reseptbelagt middel. Det er det ikke lov til å reklamere for. Sophie Elise måtte slette innlegget. Du har ikke en gang markert innlegget med reklame, i tillegg til den ulovlige markedsføringen!

    3. Dere vet jo det at R gjør som henne vil. For i hennes verden er alt lov. Hu gir jo faan i alt så lenge det går hennes vei og på hennes måte. Det finnes 2 ting å gjøre ting på, den ene er den rette måten, den andre er på Ranvei måten…

    4. Hei rannveig! Jeg er småbarnsmor på 32 år (og du syns sikkert jeg er horngammel) til ei jente på 4 mndr og en gutt på 7 år. Er sammen med barnefaren. Og jeg syns baby perioden er en tøff tid! Lite søvn, mye sutring og generelt veldig krevende. Sliter med dårlig samvittighet ovenfor 7 åringen fordi jeg ikke har mulighet til å gi han den samme oppmerksomheten som han har vært vant med å få i 7(!!) år. Dette til tross for at jeg er sammen med pappaen, viner to voksne til å ta oss av to barn. Og da tenker jeg med ydmyket på deg. 3 små barn, alene! Jeg tar av meg hatten! Folk kan si mye om deg, men at du gjør er himla god jobb som mamma , kan ingen si noe på. Jeg har så enorm respekt for deg og jobben du gjør. Og jeg lurer på om du kan skrive litt om Åssen du holder ut. Nattevåk med baby feks, går utifra at du har hatt din del av våkenetter. Åssen klarer du å fungere i en hverdag alene med de tre skjønne små? Personlig blir jeg helt knekt av å måtte stå opp 1-2 ggr per natt for å mate vesla. Jeg gleder meg slik til hun sover natten igjennom ! Når begynte dine med det forresten ? Kan du ikke skrive litt om rutinene deres osv ? Jeg tror mange , inkludert meg selv, har mye å lære av deg.
      God klem

    5. Har rapportert deg både for konsekvent mangel på merking av reklame og for reklame for kosmetisk behandling. Flott forbilde for barna du er!

    6. Jeg må le av Ola Nordmann. Tenk så godt vi har det vi som kan klage på sånne ubetydelige ting, og absolutt må hakke på andre. Fy faen så fælt vi har det. Er det rart det er krig i verden. God jul da, godtfolk! Husk å pass på deres egne saker også – sånn innimellom all gneldring og bessevisser-opplegg. Må ikke glemme å leve litt oppi all elendigheta vetu! Ps: nissen kommer ikke med gaver til slemme folk…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg