Plutselig ble det stille

Mitt liv er litt sånn alt eller ingenting. Nå har jeg hatt alle barna siden forrige fredag, som jeg har annenhver uke. I går dro Emma til sin pappa, i dag kjørte jeg min lillestore Nathaniel til Gardermoen,fulgte han inn på flyet med en halv tåre i øyet, og i morgen drar Sienna. Riktignok bare for èn dag. Så, i dag har jeg faktisk bare èn av tre. Det skjer relativt sjeldent, for å si det sånn. Jeg og lille frøken snupp har koset oss masse i dag, er altså ikke ofte jeg er alene med noen av barna egentlig. Det føles så utrolig deilig å kunne gi all oppmerksomhet til ett barn av gangen, letter litt på den konstante dårlige samvittigheten man føler når man må dele seg selv på tre hele tiden. 

Og så gleder jeg meg kjempemasse til imorgen! Først skal jeg på kundekveld hos Beautyalle (se forresten mitt forrige innlegg for en god deal) deretter er det vinkveld med min gode venninne Annekari som står for tur, og som jeg ikke har sett på alt for lenge. Sånn er det når man har tre barn hver og et liv på hver sin kant. Men – jeg gleder meg så masse! Mulig det også blir en tur ut etterpå, sånn i og med at jeg faktisk har muligheten. 

BabyNathaniel og atten år gamle meg! ♥ Og i dag reiste denne babyen til andre kanten av landet helt alene, tenk det!

 

4 kommentarer
    1. Jeg har også 3 barn på 1,3 og 7 år.
      Har aldri følt på dårlig samvittighet over at de ikke er enebarn. Setter pris på tiden når jeg og en av de finner på noe alene. Men har aldri dårlig samvittighet for at det ikke skjer så ofte:)
      Du virker som en utrolig god mor! Digger deg:)

    2. så herlig 🙂 er nok spennende for Nathaniel dette 🙂 koser seg nok hos pappan sin 🙂 samme med emma 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg