Velkommen, vakre desember!

Ahhhh herregud dere, tenk at vi allerede er i desember! Min favorittmåned! Og ikke helt uten grunn. Det er store ting som skjer denne fantastiske måneden. To av mine tre fantastisk fine hjerteskatter fyller nemlig år, henholdsvis trettende og nittende desember. Som vi gleder oss til å feire de!

Så langt har vi hatt en helt fantastisk helg. Vi har slappet av, gått lenge i pysjen i dag, og var på sykebesøk på Ahus noen timer, hvor barna i forkant hadde laget hver sine kjempefine “god bedring” kort. Veldig koselig! På vårt lille sykehusbesøk traff jeg på en av sykepleierne som hadde ansvaret for Sienna da hun i en alder av bare fem uker var innlagt med alvorlig RS virus, og som følge av det måtte ligge med highflow (pustehjelp) i flere døgn. Det er virkelig det verste og mest grusomme jeg har vært gjennom, og derfor var det så utrolig hyggelig å møte på de som tok så godt vare på oss mens vi var innlagt. Hun ga meg masse skryt for hvordan jeg håndterte situasjonen tatt omstendighetene i betraktning. Altså, bunnløs frykt for ens eget barns liv. For de av dere som ikke vet hva jeg snakker om, kan lese DETTE innlegget. Det er snart to år siden, men det sitter fortsatt godt i minne, for å si det sånn. Det er sånn at når man tenker på det, så setter man uendelig pris på alle de tingene man lett tar for gitt. Livet er skjørt ♥

Hele huset er pyntet til jul, og julestemningen er allerede godt etablert hos samtlige familiemedlemmer. Da barna sto opp i går var stemningen til å ta og føle på. Nissen hadde jo vært her, med 24 gaver til hver og en av de. Og han nissen, det var altså såvidt han rakk det. Har hørt rykter om at det er en reeeelativt tidskrevende og stor jobb å pakke inn 72 gaver, nemlig!

Spenning i lufta!

De aller fineste jentene jeg vet om!♥

I morgendagens kalender kommer det en suuuperfin giveaway til dere! Oppfordrer alle til å ta en titt på denne når den kommer. God natt fra sliten, men veldig lykkelig mamma ♥

3 kommentarer
    1. Du har en god liten familie der. Selv om du er alene med barna, så har du nok av kjærlighet å gi dem. Alle vet at gavekalendere ikke er nødvendig, men barna dine setter nok veldig stor pris på at du gjør det for dem allikevel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg