Jeg har blitt tjukk

Herregud som dagene flyger dere. Det virker nærmest som at desember har en helt unik evne til å suse avgårde, mer enn noen annen måned i året. Kan muligens ha noe å gjøre med naturlige faktorer som at det er en sinnsykt stressende måned med alt sitt innhold, men likevel så utrolig koselig, med sin helt unike, fantastiske sjarm. 

Selv har jeg allerede inntatt juleformen, i god tid til jul. Sånn, bokstavelig talt. Jeg kan ikke huske å ha hatt en sånn enorm matlyst NOEN gang. Jeg spiser både en og to porsjoner middag, noe jeg aldri gjør. Aldri, med understrek. Aldri mer enn en porsjon,om middag i det hele tatt.  Vanligvis er jeg aldri sulten, nå er jeg alltid sulten. Alltid, med understrek. Haha. Hadde jeg eid en vekt, er jeg sikker på at denne hadde vist en vektøkning på et tosifret antall kilo på kort tid.

Da får jeg i alle fall en knakanes god grunn til å melde meg inn i treningssenter på nyåret, da! Hvilket anbefaler dere? 

I morgen kommer det nok en fin giveaway! Hvem gleder seg?! Ha en fin kveld alle sammen ♥

14 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt den pelsvesten du skrev om i et tidligere innlegg? Prøvde å spørre i innlegget , men fikk aldri svar.

    2. Tjukk du liksom. Fy faen, Rannveig. Er du klar over hvilke signaler det sender ut til unge jenter når du som er så slank skriver at du er tjukk? Det kan bidra til spiseforstyrrelser! Eller er det bare for å få bekreftelse?

    3. Leser bloggen din av og til, aldri kommentert. Jeg har en kropp som deg, men mine pupper strutter naturlig. Vet mange misunner meg utseende, men jeg kunne hatt et par kg ekstra. Du må ikke legge ut sånn fordi sjalusien råder. I landet er det nå mange feite som drar oss ned. Men jeg er enig i at du ikke skal skrive akkurat dette innlegget. Du har stor påvirkningskraft og jeg synes du kler deg billig. Jeg kler meg mer classy og vil ikke spille på kropp. Jeg får mer enn nok oppmerksomhet uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg