Lykkelig, lykkeligere, lykkeligst

For en fin dag altså ♥ Hver dag er en gave når man er så heldig å dele livet med tre skjønne små skatter, men akkurat i dag var jeg bittelitt ekstra glad.  Tross alt fredag og helg! Jentene fikk hver sin matchende nissejentekjole i pakkekalenderen i dag, og jeg fikk akkurat tatt et par blinkskudd av de i morrest før de var over alle hauger.

(Tror forresten klokkeslettet på kameraet til barnehagen henger en time forran, haha)

I barnehagen heiv Emma seg like godt med i baking av lussekatter på Sienna sin avdeling og gruppe. Som vitne til lussekattbakingen, kan jeg forsikre dere om at det ble minst like mye spising av deig, som det ble baking av ferdige lussekatter. Sånn er det når ett og toåringer skal bake. Litt av sjarmen med det, si! På middagsmenyen sto det søtpotetsuppe og foccatia, etterfulgt av en god dose kinderegg og ostepop. 

Jeg hadde lovet Nathaniel filmdate etter at Sienna hadde lagt seg i dag. Planen var egentlig Harry Potter, men det ble i stedet Emoji Movie og Grinchen. Begge falt godt i smak, og begge så vi på med Engelsk tale. Utrolig hva man bare skjønner ut i fra selve filmen, uten å egentlig forstå hva de sier. Og ikke minst – han lærer seg engelsk samtidig!

God natt dere ♥

9 kommentarer
    1. Anonym over her; psykisk utviklingshemming..??? Dette får du utdype når du kommer med slike påstander

    2. Ditt fuckings troll, du med kommentarene over! Jeg har master i spesialpedagogikk og det virker for meg utrolig trist at du har jobbet med barn, som kan si noe sånt! Å “prøver” å late som at du bare skal gi gode tips når du egentlig bare er slem! Du må ha et trasig liv selv som skriver slikt om et barn på bloggen til hennes mor. Blir kvalm av deg. Tipper du ikke ser ut i måneskinn selv.
      Barna til Rannvei er nydelige!

    3. Å hva tror du egentlig du kan se av mimikk og væremåte ut fra bilder, anonyme nettroll? Jeg kan rimelig mye om diagnoser og ser ingenting som ligner en diagnose ut fra bildene; så du må være rimelig inkompetent i yrket.
      At R tar bilder når barna er i aktivitet, og ikke perfekte, oppstilte og falske bilder viser bare at hun setter barna først

    4. Til deres info så er jeg medisinstudent på 5 året, har arbeidet som modell og trener jevnlig. Så nei. Jeg er verken smart eller pen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg