En dramatisk sykdomsbefengt uke

   Jeg føler virkelig det eneste jeg skriver om for tiden er sykdom. Og det kan jo bli litt kjedelig i lengden, det har jeg full forståelse for. Og av nettopp den grunn har det nok vært litt stille fra meg den siste tiden. Alle medlemmer i Gjengen Allianse har vært syke på rundgang. Jeg refererer selvfølgelig til familien vår som Gjengen Allianse, altså. 

Først var det Emma, så var det Sienna, så meg, og siste mann i rekken Nathaniel nå denne uken. For å komplettere mangler vi altså bare Kattemus, så er vi i mål. Og jeg avsluttet denne sykdomsbefengte uken med å trekke visdomstannen min, altså litt ekstra drama på toppen av det hele. Neida. Men tross sykdom – vi har likevel hatt en fantastisk fin uke! Jeg har fått catchet opp med min BFF Ingvild, lagt noen framtidige planer med andre venninner, og helgen så langt har vært mer eller mindre perfekt, med alle små skatter hjemme. Litt leit var det at Nathaniel gikk glipp av sin aller første håndballturnering i dag, men sykdom får man desverre gjort pent lite med. Tidlig på ettermiddagen var han riktignok i bra nok form til at jeg følte han kunne forlate huset forsvarlig, så da dro vi en tur opp til Jessheim for å se på laget hans.

Ellers denne uken har minstefrøken hatt sin toårskontroll. Og det gikk aldeles strålende. Hun følger sin egen vekstkurve perfekt, som hun, og forsåvidt også de andre to, alltid har gjort. Så deilig å dra på kontroll og kun få skryt og gode ord fra profesjonelle. Skryt for ordforrådet sitt fikk hun også, noe som absolutt ikke overrasker meg, da hun er en kløpper i sosiale sammenhenger akkurat som sin mor, og snakker fullstendige setninger allerede. 

Bilder er det dårlig med altså. Vi har levd i en sykdomsboble de siste ukene, og man føler ikke akkurat for å ta selfies når man ser ut som et levende lik med røde øyne. Jeg kommer sterkere tilbake, lover! Ha en fin kveld alle sammen,og en god natt! 🙂 

10 kommentarer
    1. Hvorfor snakker ikke Sienna i setninger på snapchat? Hvis vidunderbarnet er så «flink» som du skal ha det til,mener jeg…

    2. Aii, tannlegevakt helg, hva koster det no? Var der for noen år siden i sammen ærend. Kjedelig i januar.

    3. SV, Venstre, Rødt, MDG og AP vil avvikle Pelsdyrnæringen og Grisenæringen helt i Norge innen år 2020

    4. alle barn får skryt på helsestasjon selvom de mestrer eller ei:)har ikke hørt Sienna snakke på snapp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg