Nye vipper, ny meg!

Her var jeg plutselig igjen! Fortsatt med PC problemer, så her er det mobilblogging som gjelder. Lite motiverende, men jeg prøver!

Disney On Ice på onsdag gikk aldeles knirkefritt for seg. Alle barna var så fornøyde, og minstefrøken satt musestille og totalt oppslukt av showet i TO timer. Litt for sent i seng var de, men altså.. det var det virkelig verdt! Så, nå har Sienna lært seg et helt nytt ord, som stadig blir gjentatt: show!

Jeg har også vært å fått meg nye vipperBeautyalle i Oslo, etter en kjedelig pause pga. mye sykdom og hjemmedager her i familien. Er helt utrolig hva litt vipper kan gjøre. Ekte magi spør du meg! Jeg har gått til Beautyalle i mange år nå, og de kan sakene sine. Følg de på Facebook HER!

Selv synes jeg faktisk det kan minne om volumevipper denne gangen, selv om det er klassiske vipper! Satt på av Dominika på Beautyalle. Spør etter henne, hun er superdyktig og utrolig hyggelig! Lengde på vippene er 15 ❤

Nå skal jeg dra å trene faktisk, ettersom jeg har meldt meg inn i Sats Elixia i et desperat ønske om å eie en sommerkropp! Senere er det henting av alle tre barna på skole og barnehage, og så går turen på middagsbesøk til ei venninne og hennes tre søte små. Vi gleder oss!

God helg alle sammen! ❤

27 kommentarer
    1. Patetisk kommentar over her. Du ser ikke “skada” ut.
      MEN kan si meg enig i at du er nydelig vakker når du holder munnen/leppene dine naturlig og ikke minst, når du smiler! Smilet ditt kan få en hetro til å bli lesbisk hahaha.
      Neida. Men du er nydelig. Og du trenger verken falske lepper eller vipper til å være det.
      God helg til dere ❤

    2. Herregud! Skjønner ikke hvordan du overlever de hektiske dagene dine med sol, vipper, trening og alt annet som går under egenpleie. Dette som vi som jobber 8-16 må gjøre utenom arbeidstiden. Hektiskedager.no

    3. Kjære deg, hvorfor ødelegger du sånn for deg selv ved å legge ut et slikt bilde. Du ser jo ut som en forskremt plastdukke. Dropp de ekstreme vippene og trutmunnen, du er jo ei naturlig pen jente. Trist å se at du som er så flink med barna fremstiller deg som en bimbo på bilder. Beundrer måten du takler dine nydelige små på

    4. Du jobber ikke ligger ikke høyt på bloggleserne hvordan får du inntekt???????? Gjør du noe ulovrlig?

    5. Hvordan iall verden har du gjort? Du er pen nok, bra nok som naturlig. Hvorfor fyller du leppene fine? Unnskyld, men dette ser for j….ut
      Du tror ikke selv engang, at dette er pent? Slutt med å ødelegge deg selv

    6. Så lei all denne umerkede reklamen din (og andre bloggere sin). Håper Forbrukertilsynet kjører på med skikkelige bøter snart.

    7. Hva er greia med at mange unge jenter i dag bare vil se dumme å deilig ut.Håper ikke sønnen min får en sånn dame ,men en naturlig jente med gode verdier.ikke botox.silikon.og restylan i lepper litt sånn knulledukke.Jeg har ikke noe i mot at folk vil fikse fasaden men hvorfor er det om å gjøre å se mest mulig deilig ut..Bare utseendet som er viktig.men hva med indre verdier. Ikke vondt ment rannvei.bare lurer .fordi det er sånn det er blitt i dag.skremmende utvikling.

    8. Ang katteskiting i potteplante, dekk til jord med aliminiumsfolie! Det kan løse problemet, samt alltid ren kattekasse – rens ut etter hver bruk.

    9. Så latterlig jævlige folk er!! De fleste er sikkert mødre! Lurer på om de hadde tillat sine barn og sitte å skrive slik til andre!
      Jeg elsker at du lar bildet ligge!! Jeg er typen som raskt kunne blitt usikker å tatt det bort. Du er fornøyd med bildet selv, derfor la du det ut og du hopper og driter en lang tynn en i de som ikke liker bildet ditt!
      Jeg har kommentert lengre oppe her også, du er helt nydelig, mest når du smiler 😍
      Respekt for deg og den du har blitt, alt du får til! Fra og ikke vite hvordan du skjærer en gulrot til å ha aleneansvar for 3 små barn! Du er rå!!

    10. Nora: Så utrolig god du er! Tusen takk for fine ord, det varmer virkelig hjertet mitt! ??

      Noen mennesker har dessverre ikke fått grunnleggende innlæring i folkeskikk og manerer, og tenker at så lenge de skjules bak «anonym» så er alt greit og fritt fram. Likevel tenker jeg at når man har behov for å slenge dritt på den måten, om noen, eller noe, man absolutt ikke har noe som helst kunnskap om, har man enten totalt mangel på selvfølelse, eller rett og slett er syk ??

      Ha en fik uke ??

    11. TIL LINDA : jeg håper sønnen din finner en flott kvinne, kanskje en som ligner helt på Rannveig, om hun har sillikon bryst, fettsugd ræva si, botox, Restylane , falske vipper , å kanskje alt som går an å gjøres med seg selv, ! Jeg håper hun ser tegnene under på en manipulerende og utrygg person, en person med lite omsorg og dømmekraft, et dårlig forbilde for sine barnebarn, og en person hun aldri vil komme innenfor hennes nærmeste i livet. jeg håper sønnen din får en datter som er like fornøgd med seg selv om hun har et tonn med sminke , ny opererte bryst , for det var dette hun ville.. å jeg håper hun ser og vet at bestemoren er et dårlig forbilde , et dårlig menneske som sitter å hakker ned på andre mennesker !
      Jeg håper de rundt deg er skuffet over deg, og jeg håper du knekker nesen så du risikerer å måtte ta en kosmetisk operasjon for å bli fornøyd med deg selv igjen.. så du må beklage alle du har rakket ned på! Kanskje svigerdatteren din, for å få henne til å ikke føle seg bra nok, verdig nok eller fin nok for sønnen sin for hun valgte å legge inn brystproteser !
      Sånne mennesker som deg.. er en skuffelse , du er ikke et bra forbilde , du er ikke en person som skulle fått hatt tilgang til media eller nett. Fokuset ditt er helt på bærtur.. for om du er en person ( noe du viser at du er ) som kun tenker på utseendet … og ikke hvordan din eventuelle svigerdatter oppfører seg, og de indre .. så er de en ond person ! Beklager .. men i mine øyne er du en skam og en skuffelse .. du er rettigheter slett grusom og jeg er glad du ikke er min svigermor… for jeg hadde hatet deg å de hadde du virkelig merket ! Å mine barn hadde du aldri hatt kontakt med for ingen av mine barn skulle fått vokset opp med et ondskapsfullt menneske rundt seg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg