En strålende vinterferie!

Nå er vinterferien snart ved sin slutt. Og det skal bli deilig med hverdagen igjen kjenner jeg, etter over to uker med «vinterferie» (med syke, hjemmeværende barn i regnestykket)

Vi har hatt det helt fantastisk. En tur på både badeland og lekeland, i tillegg til at vi selvfølgelig har benyttet oss av det strålende været vi er så heldig å ha her om dagen. Skikkelig vinteridyll. Intet mer, intet mindre.

Grave snøhule er GØY!

I dag har de koset seg glugg på Losby! Jeg selv er omtrent oppvokst på fjellet, mine foreldre dro meg og søsteren min med på mange, mange turer helt fra jeg var baby. Og jeg merker mer og mer at jeg setter pris på det, for så utrolig fint det er!

I går bega vi oss ut på «langtur», pakket bilen til det fulleste med både akebrett og ski av alle slag, og satte snuten mot Hurdal én times kjøretur unna oss. Utrolig fint der, dit skal vi absolutt igjen! Sienna fikk stå på vanlige bortoverski, mens Nathaniel fikk testet ut sitt flunkende nye slalåmutstyr for aller første gang. Stoooor stas for alle sammen, og jeg tror(og håper) at det ga mersmak til han (Hilsen ihuga slalåm-mamma)

Avsluttet dagen på «maccern» til de smås store begeistring! ❤

Jeg har allerede sovet, slokna omtrent samtidig som husets små gjorde det. Det har vært noen lange dager for å si det slik. Men så fint vi har hatt det, alltid stas med ferie, spesielt for størstemann. Det byr selvfølgelig på visse utfordringer når man er aleneforelder og én voksen med flere barn på farta, men utfordringer er jo som kjent til for å løses!

Nå skal jeg forsøke meg på litt søvn til. Sov godt alle sammen! ❤

20 kommentarer
    1. Jeg er imponert over hva du får til! Har selv to små med ett års mellomrom og vet ikke hva jeg skulle gjort uten mannen og familie i nærheten. Tar av meg hatten for deg 🙂

    2. Jeg har ikke barn ennå, men kan ikke se for meg annet enn at dette må kreve skikkelig mye planlegging og logistikk!? Jeg er så imponert. Prøve og kjøpe skiutstyr, på med vinterklær, grille pølser mens du passer på tre barn i løypene (og masse annet jeg ikke kan gjette engang)! Du er skikkelig flink!

    3. Så koselig! 🙂 Vi elsker å være på fjellet i vinterhalvåret, med langrenn og slalom, akebrett og bållukt. Men den hjelmen til N er for liten, skulle han falle fremover med hodet hjelper den dessverre lite :-/ Håper han finner glede i slalom han også, det er så kjekt!

    4. Heia. Har fulgt bloggen din, en glede å se din vekst og modning.
      Du er også en virkelig flink mamma, det skal du ha! Om jeg må si noe negativt, så er det det du gjør med ditt naturlig vakre ytre. Skulle ønske du kunne være så naturlig som mulig- for du er jo så flott Rannveig. Uansett, du gjør hva du vil, men du er et forbilde til mange unge….derfor bekymrer det meg at du ønsker endre på utseende ditt. Ønsker deg all lykke til.

    5. Tips: dropp luen til N under hjelmen så sitter den bedre på. Bruk evt en tynn ullbalaklava fra joha/nameit (helt tynn). Hjelmen har ørevarmere og er foret.

    6. 09.36… godt det er flere av oss som har lagt merke til det 😀 hu er ikke lærevillig i det hele tatt. Og når noen har ett godt poeng, så sletter hu det, også fortellere henne alle leserne sine hvor dust vi er:D Den eiern av bliggen her fant ikke opp kruttet, men sto veldig nærme når det smalt:D

    7. Kan du ikke legge ut flere bilder av Emma? Hun er jo så nydelig, det lange fine håret! Hun ligner mye på deg 😊

    8. Jeg har tre barn selv, og slike turer krever insane mye energi, planlegging, system og logistikk, selv med to foreldre. Veldig godt jobba. Det skal du si til deg selv,

    9. Fy f…. så flink du er med barna dine. Du er en så fantastisk mor og du må virkelig ikke bry deg om hva andre sier. Jeg er 55 år, mamma og mormor. Jeg tror jeg vet hva jeg snakker om. Bare fortsett som du gjør, barna dine har det så bra med deg som mamma. Stolt av deg selv om jeg ikke kjenner deg. Masse klemmer <3

    10. Ville bare dele med deg at vi har en giveaway på bloggen for øyeblikket hvor du kan vinne et helt nytt par med Gucci Sneakers til en verdi av ca. 5.000 kr. Så bli med om du vil <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg