Hater livet mitt

Da var det helg igjen dere! Emma dro til pappaen sin i går, etter en uke med full fart og alle tre hjemme.

Nå er vi faktisk på tur til badeland, hele gjengen. En av mine beste venninner sier alltid at jeg «hater livet mitt» fordi jeg ofte er med Emma de ukene hun ikke er hos meg, haha. Dette er selvfølgelig halvveis en spøk, men jeg synes det er kjempekoselig å være med barna så mye som mulig. I allefall, det er noen små som gleder seg veldig mye til det. Ellers har vi ingen andre planer, forurenom at vi skal i dåp og dåpsfest til en liten frøken imorgen. Det tror jeg også blir veldig koselig!

Tenkte å hive ut et innlegg i kveld, så kanskje dere hører fra meg da! Ha en fantastisk dag alle sammen ❤

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg