Kreft uten vipper

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Du vet, den følelsen du sitter med i det du er bitt av vippebasillen, og tar deg en liten pause.

Selv føler jeg det ser ut som om jeg har fått kreft, og mistet alt av vipper, selv om jeg naturligvis bare føler det sånn fordi det er så utrolig stor forskjell på uten vippeextensions , og med vippeextensions. Man mister jo tross alt ikke sine egne vipper, men tilføyer noen som er lange, mørke og ser veldig ut som dine egne.

Innenfor vippeextensions er det to hovedtyper du kan velge mellom. Klassiske vipper, og volumevipper. Er du ute etter et mer naturlig utseende, er klassiske vipper veien å gå. Vil du ha en mer «wow» look, er volumevipper tingen. Det fine er at uansett hva man velger, kan man fritt velge lengde selv, og du kan fint ta vippeextensions uten at noen legger merke til det, og tror det er dine egne vipper!

Jeg har gått til Beautyalle i Oslo i snart fem år, siden Emma var helt nyfødt. Der har jeg både fått fikset på vipper, microbladet bryn og andre kosmetiske behandlinger. De vet hva de gjør, for å si det sånn. Og det er jo veldig betryggende.

Ta kontakt på tlfnr 40068792 for timebestilling eller spørsmål! (Og jeg svarer gjerne i kommentarfeltet om dere har noen)

Ha en strålende fredag alle sammen, nå er det endelig helg! ❤

40 kommentarer
    1. Hva faan er det med deg sånn egentlig!? Føler jeg har fått kreft…. Bare forde du ikke har vippeextensions! Kan du for en gang skyld bruke det lille du har igjen av vett, og bruke noen andre ord enn kreft! Du veit ikke en gang hvordan den følelsen er å ha kreft!

    2. Du burde rett og slett fjerne det innlegget her..at du kan bruke ordet kreft i sammenheng med vippe extensions er bare så hinsides all fornuft..jeg har mistet to nære familiemedlemmer i kreft og jeg må si jeg ble såret over det du skriver…du vet tydeligvis ikke hva det vil si å ha kreft…

    3. Det er cellegift du mister hår og vipper av.. Ikke kreft. Cellegift kan du få av andre årsaker enn kreft.. Akkurat dette ble for dumt. Det sitter mennesker på din alder uten hår og uten fremtidsutsikter å leser dine vippe problemer koblet opp mot deres diagnose. Litt analyse rannveig, litt

    4. Tror de fleste med kreft ikke bryr seg om hårtap, de bare håper cellgift-kuren virker mot sykdommen. Da kan de få leve og se sine barn vokse opp. Et veldig dårlig eksempel, det viser at du setter utseende før liv.

    5. Å bruke ordet kreft i overskriften for å få klikk gjør meg kvalm. Du e en voksen dame med tre barn. Du burde skjemmes. Har lest bloggen din i mange år. Hvis du sjøl ikke sletter det her eller sier sorry, da har jeg mistet all respekt for deg. Og blir aldri å lese din blogg igjen av prinsipp. Å bruke kreft for å tjene penger på bloggen din gjør meg fysisk uvell.

    6. nei å nei!!Mista søstra mi for 6 mnd siden i kreft.Hun døde fri fra hår og øyenvipper,så vær så snill å slett dette

    7. Du prøver å bli dronningen av clickbaits
      Forrige gang du var svært upassende tullet du med selvmord, og denne gangen med kreft.
      Vær så snill, RannveigRanvei, tenk på barna dine! Dere bor såvidt jeg skjønner på et ganske lite sted. Folk på små steder prater. Folk liker ikke at man bruker selvmord og kreft for å skape overskrifter.Dette kan gå utover barna dine.

    8. Dette innlegget var bare trist. Kjenner at jeg ble utrolig skuffet over at du drar paralleller mellom disse tingene. Håper du tar selvkritikk, og gjør noen tanker rundt reaksjonene du har fått, og kommer til å få videre.

    9. Hei!
      Jeg har gjennomgått heavy cellegift kur; mister hår, musklene i ben og armer ble borte sammen med matlysten, Synet ble nesten borte og nå har jeg to nye linser, og kaver rundt som en “full sjømann” med dårlig balanse på isete veier. Nesehårene og flimmerhårene i lungene forsvant, men det som holdt meg og mine oppe var humor; god gammeldags galgenhumor. En morgen våknet jeg opp med alle øyevipper på puta – de haddefalt av i løpet av natten,,. Veien de siste 18 måneder har vært lang, og tidvis bratt, men jeg gliste godt av innlegget ditt idag, Gi beng i alle hårsåre lesere som ikke har filla peiling på hva de uttaler seg om, og vit at du i allefall har en leser som skjønte budskapet ditt, Og husk; det er ikke teit eller umodent å fleipe om kreft. Fleipen reddet meg og mine!
      Stå på,
      Hanne 🙂

    10. Hanne… Om du mener det er greit å bruke kreft som en galgenhumor når en har det selv, er en ting! Da bruker du det mot deg selv og ikke mot noen andre! Men en sitter da faan ikke å bruker det som clickbaits! Du sitter der å skriver at kreften har herjet med deg i 18 mnd, du burde selv du skjønne hvor dust dette er, for kreft skal en ikke spøke med! Og jo jeg har jævla god peiling på hva jeg uttaler meg om! For det hu R kommer med er på ingen måte noe form for budskap, det er heller ingen som er hårsåre om dette heller!
      Det er umodent, frekt, dust, teit, idiotisk å spøke om kreft! Og det burde du vite alt om du som påstår at du har hatt det!

    11. Min kjære mann og far til min baby på 3 måneder har kreft, og har Max 4 måneder igjen. Og så tuller du med kreft??

    12. Som offentlig person bør du være litt forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Selv om det sikkert ikke var ment sånn ender du med å bagatellisere kreft, noe som i realiteten er utrolig alvorlig og vondt for de som rammes – både personlig og når det kommer til familie og venner.

    13. Ta det fra en ung jente med uhelbredelig kreft: dette var et motbydelig formulert innlegg og jeg håper du skammer deg!

    14. Tenk vis barna dine får barnekreft å dør? Tviler på at du tuller med det da.
      Hilsen
      Foreldreløs hele livet pga kreft.

    15. Har fulgt deg lenge, og er ikke en av haterne dine. Men når du kommer med slike inlegg som dette blir jeg litt…. eh? … mister respekt for deg hver gang

    16. Du tuller ikke med kreft. Stefaren min døde av kreft for tre uker siden. Ganske frustrerende at du skriver det du skriver KUN for å få klikk… Du vet jo veldig godt at det provoserer folk.

    17. fy faen så provosert jeg blir av at du kødder med kreft om noen jævla vipper. kom over deg selv, og bruk hjernecellene dine på noe bedre enn vippene dine

    18. du er tilbakestående. Virkelig. Hva dine falske vipper har i det hele tatt med kreft å gjøre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg