Ingen vet om babyen min

Dere vet, det er noen ting man bare ikke kan snakke om i offentlighet om man ønsker å framstå som relativt normal. Og dette føler jeg absolutt er en av de. Jeg har en stor innrømmelse å komme med: Sienna er fortsatt babyen min! 

Jeg kaller henne selvsagt bare babyen min innenfor husets fire vegger. I realiteten er hun jo en straks treåring, haha. Jeg tror nok det kommer av at hun er minst. Hun vil på mange måter alltid være babyen min, siden hun alltid vil være minst i gjengen. Men rett forran øynene våre vokser de – og de vokser i en voldsom fart! Hverdagen går sin gang. Sommere som kommer, sommere som går, jul, nyttårsaften likeså. Sommer igjen. Plutselig er de blitt et år eldre på et øyeblikk! På mange måter ser jeg på tiden litt som en evigvarende karusell som går fortere og fortere. En koselig karusell med uendelig mange lykkelige øyeblikk, men også en karusell du så gjerne skulle hatt mulighet til å hoppe av i blant. For å stoppe opp en stund, og bare betrakte barna våre. Betrakte hvor fint vi faktisk har det, betrakte hvor heldig jeg er som får oppleve de. Jeg, som er så heldig å få oppleve småbarnslivet, hvor hektisk, stressende, fint, fantastisk og ikke minst å få erfare hvor frustrerende det til tider kan være å sjonglere alt dette alene. Jeg skulle mer enn gjerne hatt litt ekstra tid til å beundre de. Hvor utrolig fine de er, hvor flinke de er, og hvor store de er blitt. Jeg er så stolt av de! 

Litta bildedryss fra søndagen som var! Vi hadde strålende sol, nyyydelig vær rett og slett. Og dagen tilbragte vi på idylliske Losby. Veldig fin dag med alle mine tre skatter, selv om Emma egentlig var på pappauke. Så langt har uken vår vært som alle andre uker – med treninger på ettermiddagen. I går var det fotball, og i dag er det håndball. Ellers hadde jeg et lite besøk av en av mine beste venninner i går, som venter sin fjerde lille skatt. Veldig koselig å catche litt opp når man ikke ses så ofte på grunn av avstand.

Ha en strålende dag dere ♥

19 kommentarer
    1. Når har du tenkt å svare på spørsmålene som ble stilt etter «kreft-innlegget»?
      Liker du at folk gjør narr av det som er vanskelig for deg?

    2. Er hun 3 år allerede???!!! HErLIGHET……Var ikke du gravid i går?…blir helt skremt av hvor fort tiden gikk her!

    3. Linn… Forde hu trur hennes egen stolthet og ego overvinner alt om hu ikke svarer… Dessverre så er hu ikke tøff nok til å innrømme sine feil. Og hvis hu først skal forsvare seg, så angriper hu alle leserne sine, noe som igjen ikke funker men som henne trur funker.
      07.23… Hu klarer ikke å forsvare seg, da sletter hu kommentarene… Har vært i noen diskusjoner mot henne, der hu sletter dama/mine kommentarer for så å virke som henne er den «smarte»… Nå kopierer jeg alt det jeg skriver, sånn at om hu sletter det, så legger jeg det bare ut igjen!

    4. Jeg vil først begynne med å si at du er tøff som klarer å være alenemor til 3. Men synes det er trist at du velger å sette deg i situasjoner hvor du bevisst provoserer, får folk til å hate deg, samtidig som du eksponerer barna på bloggen. Det som da skjer er at folk automatisk drar barna inni det, og ikke minst barnehage/skoler klassekamerater, lærere, alle som følger bloggen din får en slags holdning mot barna pga deg. hadde jeg vært en provoserende person så hadde jeg prøvd å forandre meg etter å ha fått barn fordi min oppførsel og personlighet skal også representere barna mine. Vil ikke de skal bli mobbet, eller dårligere behandlet på offentlige steder pga folk hater meg.

    5. Forstår ikke hvorfor noen mener Emma ikke er pen, jeg syns hun er ditt vakreste barn, rent utseendemessig. Fine alle tre men hun er helt nydelig

    6. Det er trist at treff på bloggen er viktigere enn alt annet, som anonym 13:18 sa, provoserende / støtende utsagn på bloggen = negative assosiasjoner til deg = negative assosiasjoner til barna dine. Muligens langt inn i voksenlivet deres.

    7. Har du fått deg type? Hvem er han med Sienna på skuldrene på nederste bildet?? Eller har hun fått kontakt med pappaen sin nå??

    8. Så herlige bilder ,det så fint ut 🙂 min gutt er 5, og kaller han forsatt lille babyen min, men kun innefor 4 vegger her også 🙂
      synes det er så koselig at du og w er så gode venner og kan gjøre ting sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg