Jeg har gitt bort barna

Det føles trist, skal jeg være helt ærig med dere. Å gi bort barna sine er aldri et lett valg å ta. Heldigvis vet jeg at de har det supert med sine fedre nå i påskeferien, og jeg skal benytte anledningen til å slappe av. For real. Det var en blanding av tristhet og glede da jeg fulgte Nath inn på flyet i morrest. Han var så spent på å se pappa, og det unner jeg han virkelig.

Faktisk har jeg fra imorgen og til søndag helt barnefri. Jeg kan gjøre hva jeg vil. Hvor surrealistisk er ikke det, liksom. Imorgen står det vinkveld på planen, hjemme hos meg, med et par venninner og søsteren min. Det tror jeg blir veldig koselig!

Ønsker dere en god natt! ❤

16 kommentarer
    1. Vær så snill og ikke drikk deg dritings alle de dagene du har barnefri. Så slepper du alle de blåmerkene du får ute på byen, de fylle snappene, fyllesyk, og heller kos deg med venner, slapp av. Lad batteriene til de gode barna dine kommer hjem igjen. Virker kanskje som en negativ kommentar..men bare et forslag 😀😅

    2. Så koselig for Emma og Nathaniel og se pappaene sine 🙂 synes det er kjempe flott de stiller opp 🙂 Kos deg masse med søsteren din og venninene dine 🙂 alle trenger litt fri av og til 🙂

    3. Hvorfor svarer du ikke på kommentarer fra tidligere innlegg? Skjønner du selv at du driter deg ut, og fremstiller deg selv som dum?

    4. 11.24… Hu skjønner ikke det at hu har driti seg ut, dessverre. Hu er for opptatt av at det henne skriver og mener, er det som er sant og hu driter i om hu skriver noe som fornærmer andre. For det må jo alle bare akseptere… Hu er dessverre bare veldig umoden og lite lærdom om åssen verden er satt sammen!

    5. Å så bra at Sienna har fått kontakt med faren sin! De to andre stiller jo opp for hvert sitt barn, men så bra at Sienna har en far som også stiller opp gir henne nå! Kan ikke være lett med 3 fedre, ulike regler, måter å oppdra osv.

    6. Hei! Så deilig med litt fri! Jeg har et spørsmål, skjønner om det ikke blir godkjent kommentar eller at det legges ut, men; jeg bor på Kurland, og har møtt en hyggelig gutt som jeg har snakket med på vei til barnehagen noen ganger, som har et navn som ligner din sønns navn. Og ser at du er mye i nærheten her.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg