Et nytt liv

Dere hører ikke stort fra meg om dagen. Og det beklager jeg virkelig. Livet mitt har hatt en del relativt store endringer i det siste, og jeg kommer nok helt sikkert til å dele disse med dere etterhvert, når jeg er klar for det. Altså, ting går bra. Veldig bra. Jeg er lykkelig!

Jeg har også begynt å jobbe i barnehage, noe jeg stortrives med, og får utelukkende gode tilbakemeldinger på! Det er virkelig en fantastisk følelse å få være en del av barns hverdag, og få lov til å bidra til at de skal ha det så fint som overhodet mulig i løpet av de mange timene de tilbringer der.

Nå er det helg igjen, og den tilbringes selvfølgelig med min kjære familie, minus én som er på pappauke fra i dag. Imorgen skal vi være med min gode venninne Katrine og hennes søte små, og det ser vi stort fram til!

16 kommentarer
    1. Du fortjener å være lykkelig og at ting går din vei, unner deg det så sykt <3 Artig å se Sienna sammen med sin far (?). Så glad for at de har fått kontakt og at du har gjort det du kan for at de skal ha kontakt. Mange er motsatt.

    2. Du skal være stolt av deg selv og den jobben du gjør for barna dine Rannveig! Du viser at du setter de først gang, på gang! Mange kunne lært noe av deg!

    3. Husk på at du lar han også bestemme like mye. For i dine tidligere forhold har du stort sett fått det som du ville. Og du har gitt faan når dine tidligere flammer har ment noe, for det er ikke viktig nok for deg.

    4. Anonym 30.04.2018 kl. 10:10:
      16000kr i lønn? Jeg jobbet i kommunal barnehage og hadde utbetalt 22000kr i måneden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg