Fri for barn

Denne helgen har vært en lang en, for å si det sånn. Startet på torsdag med røddag, og topptur med alle tre barna!

På fredag var både barnehage og SFO stengt, så da fikk jeg levert minstesnuppa til besteforeldre, og tok med meg de to eldste på jobb en hel dag. Det gikk overraskende fint altså, og de var utrolig flinke!

Etter jobb på fredag leverte jeg Emma til sin pappa, og senere på kvelden dro jeg ut på byen med en venninne mens min «samboer» passet N, og både i går og i dag var vi på topptur. Mistberget i går, og Bjønnåsen i dag. Utrolig fint å gå tur i strålende sol, det må jeg si!

I dag har vi som sagt vært på én topptur, fått hjem to av barna, og avsluttet dagen med grilling i strålende vær hos noen venner. Perfekt!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg