Fullt hus

Så langt har uka vært utrolig fin, og relativt rolig med bare to av tre. Men imorgen er det fullt hus igjen, og jeg gleder meg som et lite barn på julaften til å få hjem EmmaPemma’n vår! Vi har planlagt en helg full av gøy og moro. Nathaniel tar nemlig sommerferie imorgen, mens jentene enda har neste uke igjen i barnehagen før deres, og min egen ferie starter!

Så da må vi «feire» litt igjen! imorgen ettermiddag skal vi dra ut å spise, og lørdagen skal vi tilbringe på Tuuuusenfryyyyd! Det har de sett fram til i en hel uke nå, så det tror jeg de gleder seg veldig til! Okei, jeg skal innrømme at jeg også blir ganske gira på sånne steder. Lenge leve barnsligheten!

5 kommentarer
    1. Hei! Er det mulighet for å få lest bloggen din i den tida du skrev for familieprat.no? Vil så gjerne få lest 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg