Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre…

Du vet når du settes i litt kinkige situasjoner. Da må kreativiteten brukes! Fra og med mandag stengte SFO for sommeren, og jeg hadde fortsatt denne uken igjen på jobb før jeg skal ha ferie med barna.

Så, jeg bestemte meg for å prøve å ta størstemann med på jobb. Og det har fungert aldeles utmerket, både mandag, tirsdag og i dag. Han koser seg masse med de andre barna i barnehagen jeg jobber i, og jeg har samtidig et sted å ha han på uten at jeg trenger å stresse med det. Helt perfekt!

I pausene mine har vi gått til stranden rett ved barnehagen, noe han har satt stor pris på. Får ikke mer moro enn man klarer å skvise inn selv! Nå er planen å ha Nath med til barnehagen resten av uka, og så har vi alle ferie. Som vi ser fram til det!

Dagens matpakker, med muffins jeg bakte i går kveld. De var utrolig gode!

I dag fikk jentene også ha med seg is til hele barnehagen (og det er en stor barnehage!) sin, noe jeg tror de syntes var veldig stas. Må kose seg litt ekstra når det snart er sommerferie!

Verdens fineste jenter! Så stolte!

11 kommentarer
    1. Så fine barn du har! De ser alltid så fornøyde ut og du virker så trygg og flink med de. Veldig koselige innlegg du har skrevet i det siste. Jeg har fulgt bloggen din i mange år og gleder meg til fortsettelsen 🙂 riktig så god sommer til deg og dine 😍

    2. Du er så fantastisk flink med barna dine, de lyser av kjærlighet! Har selv to barn på 2 og 5 år med samboeren min, de er veldig rolige og krangler sjeldent. Men herregud jeg hadde ikke klart det uten samboeren! Så jeg tar av meg hatten for deg altså!:-) Du gjør en kjempejobb med barna dine, og du virker som en energisk, leken og omsorgsfull mamma. Overse alle kommentarer du får fra surmaga troll her inne, livet er for kort til å kaste vekk på sånne folk;-) Stå på Ranvei, du er fantastisk <3

    3. FLINK Mamma er du ♡
      Heldige N som fikk bli med på jobb denne uka. Moren min jobbet i barnehage og det var såå stas å bli med henne av og til.
      Kose dere masse med ferie snart ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg