Jordmortime oooog..

Det viser seg at jeg har urinveisinfeksjon ! Det er suger jo bare maks ! 

Grunnen til at jeg dro til jordmor, var sterke smerter nederst i magen, trodde helt serriøst jeg skulle dette om på jobb i dag. Dritbekymra som jeg var, ringte jeg jordmor for å spørre hva faen som skjer liksom.  Hun ba meg komme dit etter jobb, så jeg dro

Først lyttet hun på hjertet til Milan Matheo miin, og det så og hørtes helt fint ut, heldigvis, perfekteste lyden jeg vet om<3

Deretter måtte jeg tisse i et glass og hun stickset det, og testen var positiv.  Hun sa at det hastet for meg å få behandling, siden urinveisinfeksjon kan sette i gang rier, som igjen betyr at urinveisinfeksjon faktisk kan starte fødselen om man er uheldig. Så hun satte seg ned og ringte legen med en gang, men desverre kom hun ikke gjennom.

Det er veldig rart at den slo positivt ut egentlig, fordi jeg var til svangerskapskontroll i går, og da var urinen min helt normal…  RART !  

Men anyways.. jeg skulle bare ta kontakt med legen imorgen tidlig for å få hastetime, er jo ikke noe bra og gå rundt å ha urinveisinfeksjon :/ 


I går på jobb, kom forresten Madelen og søringtypen hennes som er på bessøk, til meg og holdt meg med selskap.  Det var veldig kooooselig altså, og de var utrolig søte ilag.  Jeg har aldri møtt typen hennes før, så det var jo også hyggelig :- )

Seee så søte de er :- )

Hun har forresten funnet han i Molde, så jeg sa til henne at hun må jo finne en Moldeværing til meg også ! Hehehehh

 

Og enda søtere var de som kom med en Hello Kitty søtis til meg på jobb, det var skikkelig søtt gjort synes jeg ! 

 



AAWWW :- )    Nesten så de reddet dagen min !  Jeg tørr ikke spise den ,ahahah ! 

 

Jeg må bare forresten poste et bilde av Katrine og cocopus som ble tatt her om dagen … 

De er bra skjønne sammen der de ligger i samme stilling og sover !  

Nå skal jeg forresten hoppe i sengen før Katrine kommer faktisk, så jeg ikke er så sur og gretten. Har ikke hatt en så sykt bra dag i dag, siden dagen begynte med at jeg kom en halvtime forseint på jobb pga at jeg ikke hørte vekkeklokken, kanskje ikke så rart , siden vi hadde bessøk til i 7 tiden, og da først gikk vi og la oss  :- p 

Nattaaa , powernap på meg og gutten min , som forresten er veldig ivrig med sparkingen i dag, next :- * 

6 kommentarer
    1. Styggeste bildet man kan finne av meg da… det var den takken for den søte hello kitty greia xD håper det går bedre med den urinveisinfeksjonen da 😛

    2. Hey you! Hope you are well Rannveig. They say cranberry juice is the best for a UTI. Had read Lonneke Engel’s tweet of ‘let food be thy medicine’!
      Cocopus reminds me of the cartoon cat, ‘Garfield’, haha, maybe likes lasagna also?, then needs the powernap, haha, so incredibly cute.
      Have a good day you,
      hugs!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg