Strikk til babyen min

 

Har ikke blogget stort, men har vært litt handy woman i helgen jeg ! Jeg har vært så flink å montere stellekommoden ( for et SLIT)   også har jeg strikket masse ! Jeg er superfornøyd 🙂 

Har endelig fått kommet meg godt i gang med tøffelene hannes, som skal være med i hentesettet .  Den ene er helt ferdig, som dere ser ! Så har bare den andre igjenn, som NESTEN er ferdig. . De ble litt større enn forventet, men det skal nok gå supert fordeom !  

 

Flinke mammaen min har også begynt å strikke Selbuvotter til gullgutten min , de er kjempeskjønne ! Det er glitter i det hvite garnet, så det er ordentlige prins-votter ! Men er man prins så fortjener man jo det beste !   Og det skal han få ♥

 

 

Tøfflene har en swarowskikrystall-knapp hver 🙂 


 

 ♥ Tycks ? 

18 kommentarer

Siste innlegg