Statistikken min de siste dagene

 

Som dere ser , så har statistikken min gått fra å ha ca 800-900 daglige lesere, til å ha ca 1500 daglige lesere bare de siste 30 dagene !!   Hva det kommer av, aner jeg rett og slett ikke.  Jeg skriver jo ikke noe annerledes nå enn jeg gjorde for en stund siden ?   Misforstå meg rett,  det er jo superbra og jeg er kjempeglad for at så mange liker bloggen min, og det jeg skriver.  Det er jeg kjempeglad for 🙂 

 

 

♥Hva synes du har endret seg på bloggen som gjør den bedre ? 

♥Hva tror du det kommer av at statistikken stiger så brått? 

♥Synes dere at bloggen min har blitt bedre ?

17 kommentarer
    1. Haha, jeg tror det er fordi du legger ut halvnakne bilder av deg selv. du provoserer mye og fordi du rett og slett er drit pen!! 😉
      Ikke ta dette personlig. Jeg stiller meg ikke anonym altså! 🙂
      Jeg selv er blitt helt avhengig av bloggen din og sjekker flere ganger om dagen!
      Gleder meg såå til du skal føde. Er så spent på historien! ;D

    2. Tror det er fordi du er så ærlig og ekte 🙂 Syns du har en kjempe fin blogg og det er spennende å følge med på magen din 😉 og så er jo gravid blogger blitt ganske populært for tiden:)

    3. Du har en spennende blogg fordi du skriver mye om privatlivet ditt, og er flink til å oppdatere. Jeg følger ikke med på noen mamma/gravidblogger, bare din, så det sier litt! 😉

    4. Uæææh!! du er jo på 52 plass på blogg.no!! 😀 Stå på videre Rannveig, du kommer til å bli en superflink mamma!<3 fortsett å blogg som du alltid har gjort, og selv om du får/har fått mange nye lesere, så håper jeg at du fortsetter å kommentere tilbake på kommentarene. Det gjør at man får LYST til å kommentere 🙂

    5. Jeg tror du er kommet såpass langt opp på blogglisten fordi du har ikke en sånn typisk gravid-blogg. Du er veldig åpen og ærlig med leserne dine, og du forteller ting som andre gravid-bloggere gjerne holder tilbake. Du forteller historien om deg og barnefaren, om din mor og fars reaksjoner på graviditeten din, og om følelsene dine rundt det å være singel og gravid. Jeg eeeelsker bloggen din fordi jeg føler jeg blir så godt kjent med deg når du ikke er så anonym og tilbakeholden.
      Konkurranser gir deg selvsagt også en del lesere, og da oppdager nye lesere deg og begynner å lese om livet ditt. Bare stå på! Fortsetter du slik er du snart blant topp 20, og da får du ekstra inntekter til lille prinsen din! <3 Du burde vurdere det skikkelig å satse stort på bloggen, da får du masse sponset til babyen, og livet som alene mamma kan bli litt bedre for deg og Milian Matheo 🙂 Digger deg!

    6. æ elske dæ og bloggen din, e blitt en skikkelig stor fan av dæ rannveig! du blogge så åpent og ærlig om ALT, både det negative og positive! når man dele privatliv og tanka som du gjør blir det mye mer interessant å følge bloggen, blir ikke så overfladisk og kjedelig som mange mammabloggere er. like at du vise fram det som e mindre bra også, gjør at bloggen og du framstår som veldig ekte! har skikkelig respekt for dæ og at du tar bloggen så seriøst som du gjør, håpe du tjene masse på blogginga di! for det fortjene du <3 ps. glemte å si at du e sykt vakker og meget sexy til å være gravid, elske bildan dine rannveig 🙂

    7. sanne hagen har kalt dæ et ludder i en av kommentaran på den nye bloggen sin når en av leseran hennes sa dem likte bloggen din og at du va størst i finnmark. ka du syns om sanne hagen? virke som et dårlig menneske som e svært sjalu på dæ og bloggen din. stå på rannveig! digge dæ:)

    8. Trur kanskje det e fordi du å barnefar har årdna opp og det e blidd mye mer seriøs blogging 😉 stå på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg