Jeg skal ikke i rettsak likevell !

 

DU leste riktig !  I dag skulle jeg egentlig dra tilbake til Vadsø for å vitne i en til rettsak.    Men så fikk jeg en telefon fra politiet om at jeg var “avblåst” som vitne elns.  Husker ikke helt hvilket ord han brukte, men jeg trengte hvertfall ikke å vitne.

Dette synes jeg er syykt rart, ettersom den rettsaken jeg egentlig skulle vitne i i morgen, vet jeg myye mere om hva som skjedde ( jeg var tilstede)  Enn den forrige jeg var i på torsdag( der jeg ikke var tilstede når det skjedde)    Men jajaa..    Da blir det bare nok en slapp søndag på meg, høhøø ♥  Gootta løøv it !

Egentlig er det like greit at jeg ikke skal vitne, siden det nok er det skumleste og PINLIGSTE jeg har gjort på leenge. Fikk mange spørsmål som jeg helst ville latt være å svare på, fyfaen altså..    Men samtidig, så var det litt dumt at jeg ikke fikk dra til Vadsø , siden jeg gledet meg liItt … MEN, bare litt !   Hihi (A) 

 

Vet hvertfall om EN person som ble veldig skuffet over at jeg ikke kommer !  Stakkaaars ♥

 

Nå skal jeg gå å ta bilde av alle tingene jeg kjøpte til lillegull i går , slik at dere får seee !  

 

 

Bildet er fra Onsdag, på flyplassen. Fin bekledning ja , sa du ? 😉 

 


4 kommentarer
    1. Love youre purse !:)
      Det var jo bra da, på ein mådaaa! 🙂 Regner med den personen var eksen din heheheh (a) 😛 <3
      syntes det virker drit skummelt i rettsak jeg. Hadde nok virket som DEN blondina der inne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg