SPØRSMÅLSRUNDE

 

Siden jeg stadig får nye lesere, og det kan være litt vrient for de nye å få med seg hvem jeg er og så videre, så tenkte jeg det hadde vært knall å kjøre en liten spørsmålsrunde nå.  Uansett, ny leser eller ikke.  Man lurer jo gjerne på forskjellige ting om personen du bruker tiden din på å lese bloggen til.

SÅÅ..  om det er noe du lurer på angående meg, svangerskapet mitt, mine tanker om fødselen, barnefar eller uansett hva, så spørr i vei !   Svarer på alt, det aller aller meste iallefall 🙂 

 

 

Send meg gjerne spørsmål i kommentarfeltet her, slik at det blir enklere for meg å få med alle spørsmål. Du kan også sende spørsmål på mail til meg om du skulle ønske det !  🙂

 


50 kommentarer
    1. – Hvordan har du det?
      – Hva driver du med for tiden?
      – Hva liker du ved å blogge?
      – Er du fornøyd med hvordan blogg verden er i dag?
      – Hva får deg til å se på andres blogger?
      Jeg håper du har hatt en fin dag, jeg ønsker deg en riktig god natt 🙂 Hadde vært koselig med en kommentar tilbake 🙂 http://www.lenepettersen.com

    2. Har du vurdert å melde deg på ungemødre? Følger bloggen din når jeg kan, syns det er litt spennende med gravideblogger, og håper alt ordner seg mellom deg og bf.

    3. -Glede du deg til fødseln?
      -ka som egentli skjedde mellom deg å bf?
      -kordan e dt me en litn Gutt i magen som sparke :D?
      -Kordan blogga læs du?
      btw, Lykke til vidre Rannveig :-D!

    4. – Hvordan er ditt forhold til barnefaren nå? Er dere blitt venner igjen?
      – Når du har de tyngste tidene i graviditeten, angrer du noen gang på at du beholdt barnet?
      Lykke til! 😀

    5. koffer e du så kritisk til røyk i svangerskapet MEN bryr dæ ikke når du spis kjøtt som ikke e gjennomstekt? bryr dæ ikke når du drikk burn, eventuelt andre energi drikker?
      de tingene er også farlig for et foster?

    6. 1) Hadde du denne bloggen før du ble gravid?
      2) Hvorfor lagde du deg blogg?
      3) Hvilket kamera har du?
      4) Hva står høyest opp på ønskelisten din til jul?
      5) Hva er det mest positive og negative med å være gravid?
      🙂

    7. Hvilkene blogger leser du?
      Hvorfor blogger du?
      Har du noen plager i svangerskapet?
      Hvordan reagerte du når du fant ut at du var gravid?
      Hvordan ser du får deg livet ditt om noen år?
      Hvorfor ble det slutt mellom deg og bf?
      Har ikke flere spørsmål og stille, men jeg har lest bloggen din en stund nå og synes det er spennende og lese bloggen din i og med at jeg er gravid selv 🙂

    8. kan du svare spørsmålene på en video?
      har du god selvtillit, og va synes du om deg selv?
      er du sur på barnefar, synes du han er en idiot?
      hvor gammel er du?
      bor du i Alta? i såfall kor i Alta..
      tror du at du og barnefar kansje kommer til og bli sammen ignen etter at Milian Matheo er født?
      kan du bynne og gå uten klips`? du e myyye finere uten klips!
      Hvem vil du gifte deg med?

    9. Kan du legge ut bilder av aaalt du skal ha i sykehusbaggen i ett egent innlegg,plis 🙂
      Tok du scootermoped lappen når du gikk på ungdoms skolen?

    10. Hva er ditt forhold til sex når du er gravid?
      Har du forslag om hvordan man kan tilfredsstille seg selv og partner når en har mensen? Har hørt at noen tar den i rompa, er det sant?
      Hva er din drømmejobb?
      Hvordan er drømmemannen?
      Hvordan ser du deg selv om 10år?
      Hvem er ditt forbilde?
      Hvis du kunne flyttet en plass i verden, hvor som helst, hvor hadde du villet flyttet?
      Peneste mannlig og kvinnelige kjendiser?
      Har du noen gang prøvd narkotika, eller andre rusmidler?
      Hvilken sminke bruker du?
      Ditt favoritt klesmerke/butikk?
      Er du helt norsk?
      Har du gått skole? Har du utdanning?
      Har du tenkt å få flere barn? Hvor lenge er det til du får ditt neste, kan du tenke deg?
      Du er forresten utrolig pen! Og masse lykke til videre med svangerskapet og lillegutt!

    11. Hei 🙂 Må bare få si at jeg elsker bloggen din. Jeg har fulgt deg siden August faktisk, og har ikke gått glipp av ett eneste innlegg! Førsteinntrykket var at du var overfladisk, men etter en god stund som fast leser ser jeg bare flere og flere felles erfaringer og meninger, noe som bare får meg til å digge deg enda mer! Du virker som en rå jente, på tross av en turbulent og kanskje vanskelig fortid (noe jeg kjenner meg veldig igjen i). Tror rett og slett vi hadde vært bestevenninner om vi hadde bodd nermere, haha 🙂 Håper alt går bra med deg og resten av svangerskapet, og at fødselen går feilfritt. Og forresten, gi faen i alle haters, de er bare sjalu fordi du er så god damn smoookin’ 🙂
      Spørsmål:
      – Hva er dine 3 favorittserier på tv?
      – Ser du for deg flere barn i framtiden?
      – Hva er din favoritt butikk, der du kjøper klær og accessories?
      – Hvor gammel er moren din?
      – KAN DU SVARE PÅ VIDEOBLOGG? 🙂 Da hadde jeg blitt suuuperglad!

    12. Hvorfor vil du være SÅ brun? Ser jo bare unaturlig ut.
      Har du kødde sminka deg på bildet? Ganske heftig skille :s

    13. Hva skjedde egenltig siden du måtte i avhør? Har du vært vitne til en forbrytelse, eller har du selv gjort noe kriminelt? Hvorfor måtte du i avhør?

    14. redigerer du bildene dine? 🙂
      er du forelsket atm? 🙂
      syns du at du er en av de fineste? :p
      tror du gutten din kommer til å bli veldig bortskjemt?

    15. Synes du det er deilig å ha sex som gravid ?
      Bruker du å holde “dusjhodet” nede ved underlivet før å få orgasme når du dusje ? (det er deilig)
      Vilken vogntype liker du best ?

    16. – Gleder du deg til lillegutten kommer ut?
      – Hva skal han hete?
      – Hvordan er det å bo i Alta? Trives du godt?
      – Trur du at du og barnefar blir sammen igjen?
      – Trur du at det blir vanskelig å finne en gutt som godtar at du har et barn fra før av?
      – Hva er det du gruer deg mest til?
      – Hva er det du gleder deg mest til?
      – Tjener du mye på bloggen? Kor mye?
      – Har du mange lesere?
      – Hvilke blogger leser du fast?
      – Kommer familien og andre til å støtte deg framover?
      – Hva liker du best med utseende ditt? Nevn 5 ting.
      – Hva liker du best ved personligheten din? Nevn 5 ting.
      – Hvor gammel var du når du ble kvitt jomfrudommen? Hvordan opplevde du det?
      – Skal du ha flere barn i framtiden?
      – Hva synes du om leserne dine?
      – Får du mange stygge kommentarer?
      Jeg elsker bloggen din, veldig spennende å følge med! Jeg har ikke lest bloggen din lenge, men det føles som at jeg kjenner deg allerede, du er så åpen og ærlig med alt. Å det LIKER jeg!
      Du er utrolig nydelig og ikke minst sterk, du kommer til å klare deg kjempe bra framover, Rannveig. :))

    17. kan du skrive om en sex opplevelse og når og hvor gamel du var når du mistet jommfrudommen. og andre sex opplevelser, hvor gamel var du da du fikk mensen

    18. Hva skjedde me deg og barnefaren, hvorfor er dere ikke sammen lenger? Har han tenkt til å vær med i live til deg og barnet?

    19. Digger attituden du har!
      Tror du, og håper du at du og barnefar ender opp sammen? (Skal andri si aldri, dere kommer til å erfare at mye kommer til og skje når den lille kommer…)
      Lykke til med resten av svangerskapet, og selvsagt alt annet!

    20. – Hva skjedde mellom deg og barnefaren siden alt gikk til helvete?
      – er det heeelt umulig at dere blir sammen igjen?

    21. Hei! Ny leser her…. jeg lurer på om du har tatt sol gjennom hele svangerskapet,eller om du lot være i starten?

    22. Hei 🙂 ser at du har termin 6 dager etter meg. Spennandes å lese Bloggen din siden vi har nok så lik termin dato !
      – Kor mange kilo har du gått opp ?
      – Ken går det ut over når hormonane dine herja som mest ?
      – Er du ikkje nervøs for fødselen med tanke på revning, blod, bæsje seg ut og ikkje minst smerten!? Eg er :s

    23. Har du fått strekkmerker ?
      Har du gjort noe for å “gli” unna de ?
      Funnet navn til din lille prins enda?
      Kjøpt masse til prinsen din?

    24. Hva skjedde med deg og barnefaren? angrer han på at han gjore deg gravid? vil han ha noe med barnet å gjøre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg