KONKURRANSE – VINN 5 VALGFRIE RINGER FRA DOBB

 

Siden det er atter en kjedelig søndag, kjører jeg igang endaa en konkurranse, hvor du kan vinne 5 valgfrie ringer fra DOBB.NO.  I denne herlige konkurransen er det veldig enkle regler, så satser på at maaange deltar !

 

Den totale verdien av premien vil avhenge ganske mye av hvilke ringer du velger deg, da de har litt forskjellige priser på ringene. 

 

 

 

 Hva må du gjøre for å delta ?  


Det eneste dere trenger å gjøre i denne konkurranse er å like min facebookside, som dere finner HER, og  DOBB sin facebookside, som dere finner HER, og deretter legge igjen kommentar i dette innlegget om at du er med, samt fullt navn.   Vinneren må selv kontakte meg når h*n er trukket, om ikke vil jeg etterhvert trekke ny ( dette gjelder også om jeg finner ut at vinneren ikke har likt facebooksidene ) 

 

 

NB:  Minner forresten om de to andre konkurransene jeg har for tiden, CAMABABYKONKURRANSEN og NAVNESMOKK KONKURRANSEN.  Kommer til å avslutte disse innen kort tid, så nå er siste sjanse til å melde seg på ! 🙂 

59 kommentarer

Siste innlegg