KONKURRANSE – VINN HAIR EXTENSIONS

 


NYTT HÅR TIL NYTTÅR ? 

Har flere ganger fått forespørsler om jeg kan holde en extensions-konkurranse, og siden det er Jul skal man jo være ekstra snill, ikkesaant ?  Satser på at mange deltar i denne slik at jeg eventuelt kan holde flere på senere tidspunkt  ! 🙂

I samarbeid med extensionsprodusenten SOAR skal jeg nå ha en etterspurt hair extensionskonkurranse, hvor den heldige vinneren kan vinne et clip-on sett i valgfri farge og lengde.Verdi på premien (clipsene) vil avhenge av hvilken lengde du velger, 66 eller 50 cm.

  Som dere vet, fikk jeg extensions fra dem for noen dager siden, og de var kjempefine, fargen og alt.  Jeg bruker altså fargen platina, for dere som lurer.  Innlegget og mere om clipsene jeg fikk finner dere –>HER<–

 


 

Dette må dere gjøre for å delta i denne konkurransen : 

 

 Like MIN facebookside, som dere finner –>HER<–

 Like SOAR sin facebookside, som dere finner –>HER<– 

 Lage et eget innlegg på din blogg/  (facebook KUN for de som ikke har blogg) hvor du skriver at du er med i min extensionskonkurranse, og linke til den i samme innlegg. 

 Når du er ferdig med overstående punkter, legger du igjen en kommentar om at du er med, link til innlegget ditt(viktig)og link til de clipsene du vil ha om du skulle vinne !  Også viktig at du legger igjen tilstrekkelig  kontaktinformasjon, slik at det blir mulig å kontakte vinneren.  

 

 

 

Som jeg sier på alle konkurransene, så SJEKKER jeg alltid at vinneren har fulgt kriteriene for å delta i konkurransen.  Om ikke trekker jeg ny 🙂

 

♡ LYKKE TIL  

 

 

66 kommentarer

Siste innlegg