SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 2

 

 

Skal barnefaren ha kontakt me sønnen din? Som sagt, det er 100% opp til han selv og hans valg nå om noen dager. 

 

Hva jobber du som? Jobber ikke for tiden, og om jeg hadde jobbet hadde jeg nå vært i permisjon uansett.  Men jobbet på Eurosko, der jeg sluttet i August. 

 

Hvordan har du hatt det psykisk under graviditeten? Opplevd svangerskapsdepresjon? VANSKELIG..  og ja, det har jeg . Virkelig. Skal ikke gå noe mere inn på det, da jeg synes det er ganske personlig. Men klart det er tøfft å stå helt alene i et svangerskap, og i tilegg få så mye motstand fra folk du en gang var glad i og stolte på.


Hvilke blogger leser du fast ? Leser faktisk ingen blogger fast, men har noen gravidblogger ( og noen andre)  jeg er innom avogtil.

 

Hva er du mest fornøyd med ved deg selv nå som du er gravid (I bet puppene og magen)? Hehe ! Er egentlig fornøyd med hele meg, og det skal og burde man også være !  Dette var vanskelig..  men må nok si de lange beina mine om jeg skal være heelt ærlig 🙂 

 

Hvem ligner du mest på av din mor og din far? Ligner nok mest på min far, da jeg har sånn typisk “timeglass” figur, altså, lang og slank, men med former på en måte.  På utseende ligner jeg nok litt på begge 🙂 

 

Hva håper du sønnen din skal bli når han blir stor? Det han drømmer om å bli ! 🙂 

 

Tror du gutten blir flau av bloggen din senere? Absolutt ikke ! Tror han blir stolt over at han har en så fin mamma som brydde seg så mye om han allerede når han var et lite frø inne i magen min 🙂 

 

Har du bestemt for kem som skal være gudforeldre? Skal det være noen fra farens side eller bare din? Spørs helt hvordan ting blir, men tipper nok at det bare blir fra min side. 


Hva gleder du deg mest til med å bli mamma? Åhh… ALT <3 Kan ikke beskrives noe nærmere egentlig ! Gleder meg rett og slett til å ha 100% ansvar for et lite gull som bare er mitt, og som jeg skal oppdra og gjøre til et eget menneske !  

Skal barnefar være med på fødselen? Han vil heller reise på ferie

Skal barnefar ha kontakt med den lille? 100% opp til hans valg de nærmeste dagene nå, som sagt. 


Hvordan har du det fortiden, det går kanskje mest i å tenke på når lille gutt kommer? Har det egentlig kjempebra, mye bedre enn på lang tid ! Som du sier, så går det meste av mine tanker til lille gullet i magen for tiden 🙂 <3


 Skal vi spleise kidsan våres når dem blir litt eldre? Jaa, klart vi skal det Benedikte ! 😀

 

HVIS gutten din hadde blitt funksjonshemmet, ville du vært like glad i han? Selvfølgelig ! 

 

Kunne du tenkt deg å få en kjærest nå? Om jeg hadde truffet en jeg ville bli mere kjent med g likte, så kunne det jo vært aktuelt.  Men det er ikke tilfelle for øyeblikket, og jeg stresser virkelig ikke.  Nå er det lillegullet mitt som kommer til å være min prioritet i lang tid framover, alt annet får egentlig veldig liten betydning og plass i mitt liv. 


 

Har du noen gang blitt mobbet? Nei

Har du noen gang kuttet deg? Nei, har virkelig ikke forståelse for hvorfor noen vil seg selv så vondt. 

 

Heelt uten sminke, og uten clipsene dine. har du god selvtillit da? Ja, selvtilliten min er ikke bygd opp på hverken sminke eller hår, selvtillit er jo noe man får av å være trygg på seg selv.  Men selvfølgelig føler jeg meg jo bedre når jeg har fikset meg litt 🙂 

 

Hvem skal være med under fødselen? Moren min, da visse andre personer som BURDE ha vært der reiser på ferie.  Og det vil lillemann også få vite når han blir gammel nok til å forstå 🙂 

Hva ønsker du deg til jul? mest til deg selv eller mest til babyen? Ønsker meg babyen min jeg, ingenting annet egentlig . Har ALT jeg trenger og mere til både til meg og lillemann 🙂 

Dømmer du lett folk? Njaa..  skal ikke lyge, jeg som alle andre dømmer jo også ! Men prøver å la være, og gir som oftest alltid folk en sjanse.

Kan du legge ut bilder av hår produktene du bruker? Ja, det kan jeg en gang jeg har tid til det. Men blir nok ikke med det første.

Hva vil du utdanne deg som? Jordmor, helt klart .

 

Når skal du flytte for deg selv? Når lillegull er noen mnd gammel ( kanskje 3-4 ? ) Og da enten sørover, eller til Tromsø 🙂 

Har du lappen? Holder på å ta den

Har du egen bil? Nei

Kommer du til å være en “streng” eller “snill” mamma? Kommer til å sette masse grenser slik man burde, men kommer til å vise masse kjærlighet og være snill også.  Kan være begge deler vet du 🙂 

 

Hva syntes familien til barnefaren om at du er gravid? strene hans gleder seg iallefall masse til å bli tante til lillemann, hva resten av familien synes vet jeg ikke da jeg ikke prater med dem. 

 

Hvordan ser andre folk på deg? kan du for eksempel virke litt overlegen hvis de ikke kjenner deg?Tror de fleste tror jeg er en skikkelig bitch før de blir kjent med meg, og fikk ofte før høre setningen  ” Åååh, du er jo så søt og snill.. trodde du var DEN bitcha jeg! ”   Med andre ord ; kan virke ganske overlegen og bitch og det sier også rykter om meg.  Men om man blir kjent med meg så er jeg virkelig verdens snilleste person 🙂 

 

Var det helt jævlig å ha analsex? Skjønner ikke helt hva du mener med denne.  “Var” ?  Det spørs helt hvem det er med, liksom.  

 

Redigerer du alle bildene dine ? Nei, absolutt ikke. 


Jobber moren din på VGS og skal hun være med under fødselen?  Ja, hun jobber på VGS, og hun skal være med på fødselen jaa.

 

Skrive fødehistorien når du har fått sønnen din? Ja, det skal jeg,  Mest for min egen del egentlig. 


Er det ekkelt å ha piercing i navelen som gravid? Lurte litt siden jeg har piercing selv: Jeg tok ut min piercing jeg hadde i navlen rundt uke 23-24-25 eller noe sånt, så det jeg ikke helt.  Men hullet mitt gror jo ikke selv om jeg tok den ut, og det hadde jeg heller ikke regnet med da jeg har hatt piercing i navlen siden jeg var 14. 


Hva bruker du til å forme/farge øyenbrynene dine? Bruker H&M sin øyebrynspenn, i litt mørk brun ( husker ikke hva fargen heter i farta ) Og vaseline oppå for at de skal skinne og ligge fint.


For litt siden sa du at du hadde prøvd endel kjerringråd, bla sex. med hvem, barnefaren? eller ny kjæreste? Jeg kommer nok aldri til å utbrette sexlivet mitt her på bloggen, og føler kanskje at ikke mine lesere har noe å gjøre med hvem jeg har sex med og ikke.  Men nei, kan si så mye som at det IKKE er barnefaren 🙂 


Er du så dum som du av og til utgir deg for ? Jeg vet ikke, utgir jeg meg for å være så dum da ? 🙂 


Hvorfor redigerer du huden din hele tiden? Regigerer absolutt ikke huden min hele tiden.  

15 kommentarer
    1. lol. barnefar reiser jo på ferie pga han vil ikke bli knyttet til et barn som kanskje ikke er hans. Skjønner godt at han vil vente til dna-test er tatt! Om du forteller sønnen din det når han blir eldre, så må du også fortelle at du er en jævla tøs og det var derfor barnefar ikke viste om barnet var hans.

    2. Du må også fortelle sønnen din at du pulte med andre enn faren hans (om det er T.E sin da) rett før han ble født da 🙂
      D e sånn som ungdommen lika!

    3. skal du slarve dritt om barnefaren til ungen din, så må du si alt og ikke unngå det du har gjort.
      Æsj fyfaen, ekkelt at du har hatt sex med andre enn barnefaren med baby i magen.
      Og hvilken ekkel fyr er det som har sex med ei som er gravid med en annen fyrs barn? Høres ut som en pervo med merkelige fetisher.

    4. Ka e verre med å ha sex med en unge i magen enn å ligge med 10 forskjellige pr dag! E jo ingen forskjell.. Å pule rund e uansett ekkelt. om du e gravid eller ikke!
      Å at farn velge å reise bort e faktisk hannes tap! Tenk når han har tadd den dær dna tesnt å får vite at det faktisk va hannes onge..Det må være sååå kjedeli å ikke ha fått vært me på fødseln da! Men e enig med rannveig, det e faktisk hannes tap! Ho har jo ongen uansett:) han har på ingen måte krav til den mere.
      Å få bli kjent med et nytt menneske, være med på å forme det til en ansvarlig og ordentlig person må jo være nåt av det fantastiske som finnes:) Så trur nåkk bare det e det at han barnefarn e for ung å dom til å forstå! synn for han….
      God helg Rannveig!, å om du nu fær til hammerfest, hils søster;) ho ligg der nu.. gutt skal ho også ha! 😀

    5. Hvorfor i h…te skal ikke en singel dame kunne ha sex fordi om hun er gravid? Tviler på at den single barnefaren lever i sølibat, jeg ser ikke helt forskjellen. Og hvorfor legge til grunn at fyren er ekkel og har merkelige fetisher? Det kan vel tenkes at vedkommende har sex med Rannveig av andre grunner enn at han tenner på store mager?
      Grow up i stedet for å slenge rundt med stygge mannsjåvinistiske kommentarer. Man kan sikkert være enig og uenig i en del av det Rannveig skriver og mener, men hun tør nå i alle fall å stå 110% inne for det. Det å bære frem og oppdra et barn helt alene er etter min mening både tøft og modent gjort.
      Hva angår barnefar er det jo betegnende at anonyme venner iler til for å forsvare han. Hvis vedkommende hadde hatt baller nok til å stikke innom Rannveig og forklart hvorfor han drar på ferie, samt lovet å stille opp for sønnen sin dersom det er han barns – kan det jo være Rannveig hadde godtatt det eller?? Slik jeg oppfatter Rannveig er det den totale mangelen på respons fra han som hun er pissed på, og det forstår jeg er j.. frustrerende.
      Lykke til med fødselen, du kommer helt sikkert til å klare både den og tiden etterpå veldig bra 🙂

    6. Redigerer ikke bildene hele tiden…? Det ser jo alle som ikke er svaksynte at du gjør! Så ikke kom å si at du er fornøyd med deg selv uten sminke & redigering nei.. Synes synd i personer som har SÅ lav selvtillit at de må redigere seg så mye at omtrent alt går i ett og ser snålt ut.. Vær deg selv, og vær stolt av det i stedet 🙂 Er helt sikker på at du er penere uten all den redigeringen 🙂

    7. mr alenepappa. Sist han var innom hos rannveig for å hente noen av sine ting så slo hun han i hodet så han havnet på sykehus. Er det baller å ta en sjangs på at noe sånt skjer igjen?

    8. Jeg har egentlig ikke til hensikt å diskutere livet til folk jeg ikke kjenner, men blir pissed over folk som klarer å lire av seg så mye dritt. For det første, hvis du ikke tør å stikke innom en dame, så ja, da mener jeg du mangler baller. Tviler vel uansett på at han ble slått i hodet sånn helt uprovosert.. Den andre versjonen er vel at fyren kom innom, oppførte seg som en dust, nekta å gå og til slutt slo knyttneven i veggen rett ved siden av hodet hennes. Hadde jeg vært gravid og dame ville jeg også blitt ganske skremt og dytta for å si det sånn. At han slo hodet i fallet var jo synd, men virker ikke å ha vært noen bevisst handling. Ble det ikke anmeldt da?? Opp til politiet å bøtlegge eller domstolen å dømme dersom de mener noe straffbart skjedde. Så vidt meg bekjent har ikke det skjedd, da bør man kanskje slutte å bruke den episoden mot henne??

    9. Du bør ikke si til barnet ditt senere at faren hans ikke var med på fødselen. det er informasjon han ikke trenger å få vite. ikke la dine følelser for dette gå ut over hans. min far var heller ikke på fødselen min og han har vært der gjennom hele min oppvekst!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg