PRODUKTTESTING; CLIP-ONS + EXTENSIONSBØRSTE FRA SOAR + OSIS DUSTIT

 

Noen dager før Nathaniel kom til verden fikk jeg en pakke fra SOAR som inneholdt 2 pakker med clip-ons, en Osis Dustit, og en extensionbørste, som jeg etterhvert skulle skrive produkktesting om. Så kom som dere vet Nathaniel til verden og ting gikk heelt i ett ! Vet ærlig talt ikke hvor tiden fra han kom til nå har blitt av.

Men nå har jeg altså prøvd ut clipsene en good stund, så vi kan jo begynne med dem. I begynnelsen brukte jeg dem bare når jeg ville ha ekstra tykkt hår, i og med at jeg hadde keratin-extensions i fra før av. Nå bruker jeg dem omtrent hver dag, har jo selvfølgelig noen sløvedager hvor jeg ikke gidder. Men som oftest om jeg skal ut av huset iallefall.

 

Det er ikke alle clipsene fra begge pakkene på bildet, da jeg desverre har mistet flere remser med clips. 

 

Pluss med clipsene :

  • De er veldig bra kvalitet på, er enda ikke slitte enda jeg har brukt dem i noen mnd nå.
  • De er passe lange (55 cm) til at det ikke ser unaturlig ut på meg.
  • Kjempefin farge ( #60)  som ikke har gulskjær i seg slik mange andre extensions/clips har.

 

Og så er det jo selvfølgelig noen minus også, slik er det jo med produkttesting. Jeg vil at leserne mine skal få et ærlig intrykk av produktene jeg tester og skriver om. 

  • SPENNENE ! De er altfor store og vanskelige å clipse i håret, og derfor sitter håret ikke så veldig bra om man ikke tar seg veeldig god tid til å sette på. 
  • Det er veldig lite gram i en pakke ( anbefaler to pakker for de med normal tjukkelse på håret slik som meg )

 

 

Men alle problemer er jo til for å løses ! Det er fullt mulig å bytte spenner på clips, så da vil jeg anbefale å kjøpe spenner fra SARAS og feste på clipsene fra SOAR. For det er virkelig ingenting å si på kvaliteten på selve håret ,eneste spennene som jeg var misfornøyd med.  

 

 

Så var det extensionsbørsten

Det er ikke noe å si på den. Den passer perfekt spesielt om man har keratinextensions, for da kan man som kjent ikke greie med vanlig børste da en vanlig børste vil sette seg fast i festene. Men denne børsten har sånne runde greier på tuppene slik at den ikke kan sette seg fast, enkelt og greit. 

Og så DUST-IT’en 

Den har jeg egentlig ikke noe mere å si om enn at det ikke er noe for meg. Liker ikke å ha stort hår uansett, og håret ble jo helt stivt og fettete av den. Neei, not my thing. Men bra for dem som liker å ha mye volum i håret og ikke har noe imot å få “stivt” hår.. 

 

Det var iallefall min mening om disse produktene. Har du prøvd disse produktene, og i så fall ; hva synes du ? 🙂 

 

 

//Produktene er sponset

7 kommentarer
    1. Jeg har sånn hår pudder ifra Big Sexy Hair!
      og den er drit god!
      Bruker den kun når jeg skal på fest eller lignende, og vil ha litt volum i bakhuet :p

    2. Osis “dust it” er også for at clips spennene skal sitte bedre i håret om man har veldig tynt hår eller glatt.. Dessuten er håret veldig tynt hjelper det å bruke litt for å løfte håret så clipsen ikke syns!!
      Elsker produktet.. Man skal ikke ha mye, veldig bra å tuppere på:)

    3. heia 🙂 det står på face når du legger ut link til innleggan du skriver at du e vadsø blogger :p whaat? det stemmer jo ikke :p syns det va rart så sku bare si ifra :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg