LARS MONSEN, SMASKSMASK

 

I dag møtte vi Lars Monsen ! Vårt aller største forbilde <3 <3 HE-HE ! 


Ser jo helt retarded ut på bildet, men herregud.. møter man Lars Monsen og tar fanbilde med han, så MÅ man jo så klart legge det på bloggen.. uansett hvordan man ser ut ! SÅ DET SÅ !

Ellers.. så har vi som sagt vært å sett på åpningen av Borealis, en “vinterfestival” som arrangeres her i Alta hvert år i mars. Synes det er så sykt å tenke på hvor fort tiden faktisk går, det kom jeg til å tenke på i dag. Virker ikke som et heeelt år siden sist vi var å så på dette. Huff, begynner å bli gammel altså ! Og om to dager har Nathaniel eksistert i et helt år ! TENK på det..  altså, han var så klart mikroskopisk da, men likevel! Hahah 😀 Og nå er han så stoor ! Tenk så mye som har skjedd på dette året ! Blir helt sjokkert av å tenke på hvor jeg var for ett år siden, og hvor jeg er nå… jeg er MAMMA , liksom ! Hadde noen for et år siden fortalt meg at jeg kom til å være mamma til en gutt på snart 3 mnd om et år så hadde jeg flirt av dem. Såå rart å tenke på , men likevel..  kunne ikke drømt om et annet liv enn et jeg har nå,  føler endelig at ting går min vei ! Det er så heerlig, elsker livet mitt slik det er blitt i det siste, og alt jeg har å se fram til framover. Nå er det eneste jeg mangler en plass å bo ( som ikke er hjemme.. ) så er livet mitt komplett ! 🙂 

 

Bamsegutten miiin klar for å dra ut <3


Meg og Inger.. og lillingene i vognene 🙂 


Var litt vanskelig å få brae bilder, var jo stappa fullt med folk.

 

Så kan jeg jo oppdatere litt om hva vi har gjort på de siste dagene. Har vel ikke gjort noe spesielt. Vært mye på city og kjøpt blandt annet nytt badekar til Nathaniel. 

 

Nytt badekar, og litt andre greier. Har også kjøpt nye sengetrekk til han og sånne spøkelsestepper de har på Princess ! Synes de var så søte så, og så har(eller hadde) de 3for2 på alle barneprodukter ! 

Kjøpte nytt badekar på grunn av spesielt to ting. For det første er han blit alt for stor for det andre, når vi bader så plasker og spreller han jo sånn at både hele jeg og alt annet i nærheten blir klissvåt. Og så kan det legges sammen, noe som jo er kjempe praktisk ! Tommelopp 😀

 

Ny neglelakk ! Den var kjeempefin, bare se ! Elsker sånn lyserosa gjennomsiktig farge på neglene, siden jeg ikke kan ha løsnegler på lengere ( er redd for å klore Nathaniel da.. ) Kjøpte også øyebrynsfarge, og noen andre smågreier + nytt sengesett til sengen min.. det trengtes , eeelsker å ligge i med sånn mykt dynetrekk ! Aah ! Så når dette innlegget er ferdig skal jeg springe å farge øyebrynene før jeg skal gå å lalle i den stooore gode sengen min . Haha, den er så stor at det er plass til minst 6 personer til !

 

 

Meg og Emil Andrè, sønnen til Beate 🙂 

Grunnen til at toppen min er så langt nede er nok at Nathaniel nettop hadde spist, heeheh.. bruker faktisk avogtil å glemme helt av å ta på bh’en igjen etter et måltid. FLAUT..  Dette har heldigvis aldri skjedd mens vi har vært på en offentlig plass, hahah.


Inger og Aurora på cafè 🙂 Se så glad Aurora var, hahah ! Og såå søt 🙂

 

 

Beate og hennes søte lille Emil 🙂

 

 

 

Meg og verdens beste LISSANEE  :*

Som jeg ikke hadde sett på evigheter før jeg var med henne her om dagen ! Heerlig !


 

Liss-Ane og Nathaniel <3

 

Marita Christina (som jeg ble kjent med gjennom Liss-Ane) og hennes søte sønn, Odin ! 🙂

Tror forresten hun har blogg også, men litt usikker på hva adressen er. 

 

 


Verdens søteste kjæærester ! Begge to ser skikkelig misfornøyd ut , hehe.


<3



Hahah… mammasiin Nathaniel Chrisander <3 Alltid like søt med alle de utrykkene sine !

 

 

Hahah, de er altså så søte sammen ! Man smelter jo heelt. Gleder meg til de blir litt større og begynner å leke med hverandre De prater jo allerede masse med hverandre når de holdes atmed hverandre, hahah.. er såå søtt å se på 😀

 

Bortsett fra dette har vi bare ikke gjort noen ting som helst ! Bare slappet av og koset oss, og blant annet laget sjokoladeboller med Inger ( NAM! ) I morgen skal vi også tilig opp og til “city” , så nå skal jeg avslutte her så jeg som sagt får farget øyebrynene mine før jeg skal gå å lalle lamme verdens fineste lille prins. Han er blitt så flink, og vi har fått skikkelige rutiner nå som funker kjempebra ! Han sover bare lengre og lengre i strekk om natten, noe som er utrolig herlig for meg så jeg får litt “forutsigbar” tid for meg selv, hehe. Med det mener jeg at jeg vet at så så lang tid har jeg til å gjøre det jeg må og vil gjøre ( evt sove.. ) før han vokner i 5-6 tiden for mat, og deretter sovner igjen. Da kan han sove til alt fra 9-10 tiden til i 14:00 tiden ( og om vi sover så lenge så er det jo selvfølgelig et måltid imellom der) 

OG så må jeg ikke glemme at vi var å veide han her om dagen ! Han har blitt så stooor, snart 7 kg jo !

 

Fine flinke gutten min som spiser godt og vokser så fort<3  På bare en mnd har han faktisk lagt på seg en hel kilo ! Det er sånt mammaer liker å høre. Ingenting som gjør meg mere glad enn at gutten min har det bra. 

 

 

Han var ikke så veldig fornøyd da han ble veid, bilde måtte jeg jo ha likevel da.  HER derimot… 

 

Fineste i heele verden ! Men nå..  nå skal jeg avslutte ! Lover !

 

God natt allesammen <3

 

20 kommentarer
    1. Det så litt kaldt ut å ha babyen uti kulda uten det trekket over vogna.. selv om han sikkert ligger godt innpakka altså :p lufta kommer jo lett inn, å det er jo luft i lungene som er farligst

    2. Heeerlig å være ute i frisk luft. 🙂
      Og anonym.. Slutt å skriv hva som er rett eller ikke. Det er ikke DU som er mamma’en hans.
      Og dessuten så må du nesten se på graderstokken, før du skriver noe her.. 😛
      Dere er så fine, og han vokser foooort. 😀

    3. Man skal da aldri trekke over vogna! Det er jo anbefalte på det sterkeste at man ikke gjør det. For det blir varmt inni kalesjen når ungen puster å da kan den kveles av at vogna er trekt over. +at det var ik så kaldt i Alta da at det var farlig.

    4. Kjempe fin blogg du har Ramnveig! Det e så artig å lese kordan du har det! Og ikke minst alle de kommentarene der folk tydeligvis “vet mer enn deg” og må fortelle deg nøyaktig hva du må gjøre :p
      Du virke som en utrulig god mamma, og gutten e frisk og rask! Så det e bare å stå på! 😀

    5. Fine dere er <3
      Skulle ønske jeg også fikk møte Lars Monsen 😛 Lurer på hvor du fikk tak i en slik badebalje?? Har lett lenge etter en slik, tar jo så stor plass de andre... Og hva var prisen på denne?

    6. Det va mildvær i går:) så det gikk nåk helt fint at ho ikke hadde trekke på! Rannveig vet nåkk ka ho gjør! 🙂

    7. Tøff nok til og skrive ditt på bloggen, men ikke tøff nok til og bruke navn! Skjerp dere!!
      Jeg bruker heller ikke det trekket over vogna så lenge det ikke regner, Alle eg forskjellige og godt er det!
      Kjempefin gutt du har Rannveig, det er så herlig når de begynner å få masse masse valker på lår og armer 🙂 Han har matvett han 🙂

    8. Ååhh, det ser ut som en herlig dag altså 😀 Lars Monsen er jo kjempekul =)
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg flere innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Bloggen min ER meg. Lizbethosnes.com!

    9. Så glad for å se at du har det bra:) har fulgt med på bloggen din så lenge, og det er godt å se at du og søte lille babisen har det bra <3 ! og så stor han har blitt! 😀

    10. Wow, så stor han har blitt! Jenta mi veide ikke 6kg før hun var hvertfall 7mnd, hvis ikke mer :p
      Nå er det ikke din feil, men det er en grov skrivefeil på skjorten til Nathaniel (I<3MY MUMMY) - hehe, google mummy så finner du det ut! Rart at ikke de som selger sånne kan skrive riktig, altså MOMMY :p

    11. Kor du har kjøpt d badekaret?? 🙂 å ka du har bada han i før? de vanlige plastbadekaran som selges på butikkan eller…? så veldig praktisk ut d du hadde kjøpt nu så blei litt nyskjerrig på om d e bedre å bruke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg