SLØVEDAG.. + KONKURRANSE

I dag har vi en skikkelig sløvedag, har ikke vært ute av døra engang.. noe som skjer veeldig sjeldent ! Vi er jo som regel på farten en eller annen plass hele tiden. Men er godt å ha noen sånne dager også, hvor vi bare er hjemme !  

Vi hadde jo store planer om å trille lang tur i dag, men det hele endte med at vi heller lagde sjokoladeboller !  NESTEN det samme da..  Er vel ikke lenge til jeg ender opp som en hvalross.. huuuff. Men så er det jo ekstremt godt daa ! Så da går det greit ;- ) 

Nå sitter jeg og Inger i senga mi med hver sin pc på fanget, Nathaniel og Aurora ligger å sover. De overnattet her natt til i dag, og skal overnatte her til i morgen også. Kjempekooselig <3

 

 

De ble bare LITT brent da..  og stappa med masse sjokoladee.  De var uansett kjempegode !

 

 

Søtinger <3

 


Kjærestene ! <3

 

 

Og så sovna han ! Hjerteknuseren min, det er det han er ! Smelter heelt <3

 

 

 

I går var vi å kjøpte litt greeier til både ho mor og lillingen, så legger bare ut bilde av det vi kjøpte .  Etter  jeg ble gravid og fikk Nathaniel har jeg eegentlig ikke noen interesse for å kjøpe ting til meg selv, synes rett og slett ikke det er noe gøy. Å kjøpe ting til han, derimot..  Meehe !

 


Neglelakker i mørkerosa og lyserosa fra Essie, øredobber fra BikBok, blondetopper i hvit, svsrt og beige fra BikBok, tights med og uten føtter fra BikBok. 

 

 

Sokker i hvit, svart og lyseblå fra H&M, Smurfegenser fra H&M, t-skjorte fra H&M

 

Gensere fra H&M, t-skorte fra H&M, shorts fra H&M

 

 

Nathaniel sine FØRSTE solbriller fra H&M,  body med skrift fra H&M, froskebody med bukse og froskelue fra H&M, sovepose fra H&M

 

Denne buksa fikk jeg i posten fra Motehus.no, som jeg bestilte for noen dager siden. Likte ikke helt fargen på buksa, den var mye finere på bildet enn den var i virkeligheten ! Meen , den var kjempegod å ha på, da !

Og så var den svææær ! Bestilte i størrelse S, og enda detter den jo nesten av meg .. Haahah.

 

Verdens tøffeste gutt ! Mammasiin <3

 

 

Bildene er forresten tatt med speilreflekskamera ( ikke mitt ) MEN nå vet jeg hva jeg skal kjøpe  ! Bildene blir jo myye finere med slikt kamera enn de blir med vanlig digitalkamera. 

Uansett. Fikk solkort i posten i dag, til meg selv og til mine kjære lesere ! Skal også få trekt vinner i Navnesmokk konkurransen i løpet av morgendagen. 

 

Sa noen konkurransee ? :- D

 

Men da skal jeg avslutte her !  Vi blogges, god natt og sov søtt alle mine søte lesere !  <3

 


 

9 kommentarer
    1. Så deilige de bollene så ut! Du virker som en fantastisk mor med gode prioriteringer 🙂 Men viktig å skjemme bort deg selv litt innimellom også, det fortjener du 🙂
      Blir spennende med ny konkurranse!

    2. Hvordan deltar man på konkkuransen? 😀
      Du er heldig som kan spise så mye godt, uten at du legger på deg! Og du har til og med fått barn:)

    3. Ååhhh, så herlig 😀 Kjempekoselig med overnattingsbesøk kan jeg tenke meg =) Barna var jo bare helt fantastisk søte daa 🙂
      Klem fra Lizbethosnes.com – min blogg om mitt herlige liv med mote, shopping, tanker, bokomtaler, bloggtips, meninger – og sykdommen Anoreksia Nervosa. Min blogg ER meg. Lizbethosnes.com!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg