DÅRLIG BLOGGER..

 

Heiaa bloggen !

Nå sitter jeg i sengen min og er helt øødelagt etter gårsdagen ! Formen er helt rævva, for å si det sånn. Meeen, skal ikke klage ! Var kjempegøy i går lamme koselige folk ( mesteparten hvertfall… ) og pappaen til Nathaniel passet Nathaniel , for første gang, faktisk ! Slik som forrige gang jeg var ute var det skikkelig rart å bare dra fra han, siden jeg er vant med å ha han med overalt hvor jeg er. 

 

Det er en stund siden sist jeg har blogget, så er vel på tide å oppdatere litt her ! Vi har ikke styrt med noe spesielt egentlig, stort sett det vanlige. Begynner egentlig å bli litt smålei av å ikke gjøre noe ( tenker da på skole/jobb) selv om det er utrolig koselig å tilbringe all min tid med verdens nydeligste gutt ! Elleers..  som sagt så var vi jo ute i går, men det kan jeg lage et eget innlegg om og med noen bilder fra gårsdagen.

 

Jeg har begynt å ta en del sol igjen også ! Skal prøve å få tatt sol hvertfall 1-2 ganger i uka fram mot sommeren slik at jeg holder fargen. Og siden noen sikkert lurer på hvordan jeg får tatt sol som alenemamma, så gjør jeg og venninnen min Inger det slik at vi passer ungene i hver sin tur mens den andre tar sol…  litt tungvindt, men det er jo verdt det 🙂

 

Nathaniel Chrisander gjør store framskritt hele tiden, nå er han begynt å skratte skikkelig, og det er utrolig herlig å høre på ! Synes tiden går altfor fort, tenk at lille gutten min snart er hele 4 mnd.. vil jo at han skal være liten og søt resten av livet jo ! Samtidig er det veldig spennende å følge med på utviklingen hans og se han lære nye ting og vokse for hver dag som går 🙂 

 

Verdens fineste gutt, mamma elsker deg <3

 

Tror forresten jeg skal slutte å blogge siden jeg ser leserstatistikken går ned. Og det skjønner jeg jo, jeg er vel ikke akkurat den flinkeste til å blogge ofte.. Men uansett ! Nåå skal jeg sove , siden vi skal på fysioterapi-time til Nathaniel imorgen tidlig 🙂 Dere får ha en god natt videre så blogges vi !

 

 

 

 

 

 

 

 

47 kommentarer
    1. awhh,søt 🙂 leser bloggen din vær gang det dukker opp at du har skrevet, sikkert flere som gjør det 😉 Du har nok en del fler lesere enn det vi fleste har, så keep going girl ;D

    2. Dratt ut to ganger på tre mnd? Skjønner ikke at du orker.. jeg klarer ikke tenken på å forlate min datter på fire mnd for en tur på ikea engang..

    3. skjønner at du som alenemamma har d skikkelig tøft, så tror nok åsså d er lurt å kutte ut bloggen. Da får du bedre tid til å ta sol ol. 😉

    4. Og igjen måå noen kommentere negativt. Kjenner jeg ikke passer inn i denne verden! Herregud, så mange avskyelige folk det finnes!
      Om Rannveig vil ut en tur i blandt, er hennes sak! Om hu greier å være borte fra sønnen sin en sjelden gang, er et godt tegn! Og nei, hu er ikke en dårligere mamma enn deg, anonym! Hvorfor skrev du kommentaren i utgangspunktet? Er du ei sånn ei som elsker å kritisere andre for å fremheve deg selv? Vær heller litt voksen og oppfør deg ordentlig ovenfor andre mennesker!
      Rannveig; ikke slutt å blogg:)

    5. Ikke slutt å blogg.. Din blogg e den eneste æ har skikkelig løst å lese, for æ syns du blogge så bra å at du e så ekte overfor leseran dine 🙂

    6. Så slutt å blogg da, hva f… er det å syte over???
      Fordi du ikke er på topp så skal du slutte?? Ehh, Oki!!
      Kanskje du skal tenke over hva du legger ut å sier da siden seertallene går NED!!
      Å det at du drar ut å fester? Min jente er snart 5mnd å jeg klarer ikke dra fra henne!!!

    7. Et lite tips! Ikke bruk vanlig BH hvis du ammer. Du tetter melkegangene med bøyler og spiler,og det eneste du oppnår bortsett fra en kløft er brystbetennelse og tette melkeganger,som igjen gjør at du mister melka! Kun et tips! 🙂

    8. Ikke slutt å blogg,bedre å komme med et innlegg en sjelden gang enn å slutte,du har mange lesere som syns du er ei fantastisk jente å mamma til lillegull. Ingenting galt i å dra ut,det e bare sundt for dåkker begge:) ingen hadde reagert om du skrev at du hadde filmkveld alene mens nath var hos pappan sin..hev dæ over di som sitt bak skjermen å skriv dritt..ha en super dag;-)

    9. ikke slutt!!
      PS: du vet at du kan få hudkreft av å ta solarium så ofte? eller av å ta det i det hele tatt? Er det verdt det da? Er det virkelig verdt det?

    10. Herregud, at man har ett barn på 5 mnd og ikke klarer å dra fra det, er vel gjerne ikke et godt tegn?
      Støtter ikke drikking blandt barn, men når Rannveig har andre til å passe barnet, som elsker det høyt og inderlig, ser jeg ikke problemet.
      Ikke kom med pekefingeren for tidlig, det kommer aldri til å være 100% enighet blandt mødre om hva som er rett og galt om slike ting.

    11. Ikke noe galt i å ta seg en tur ut 🙂 Det fortjener alle mødre, men om de ikke vil, så er jo det faen meg opp til dem! Det er sunt å være litt borte fra barna sine, å det skader de overhodet ikke om man er borte etter leggetid! Liker bloggen din, du virker jordnær og ekte, å synes det er synd at du tenker på å slutte.. Håper ikke de negative kommentarene sliter deg helt ut! Å med tanke på statistikken, så vil den alltid går litt opp og ned, så frem til at man ikke oppdaterer hver dag da :)) Å det vet jo alle småbarnsmødre iallefall, at kan bli vanskelig til tider og stunder 😉 Ta den tiden du trenger, å heller blogg for de leserne som er her uansett 🙂 Så håper vi det er de med negative kommentarer som har tatt veien bort fra bloggen ;)) Stå på!!!

    12. Nei, ikke slutt å blogg! du er virkelig en inspirasjon, og det er alltid koselig å lese bloggen din! lesertallene svinger jo opp og ned, så det blir sikkert en fin periode snart 🙂

    13. du må ikke slutte å blogge! selv om du ikke oppdaterer så mye som før, så er det fortsatt koselig å se når du blogger for å høre om veksten til nathaniel osv .. 🙂

    14. Du må ikke slutte å blogge, er fast leser av bloggen din.
      og det tror jeg det er veldig mange andre som er også, men er ikke så moro å gå inn på bloggen din dag etter dag hvor du ikke har blogget noenting… litt kjedelig for oss som er faste lesere 🙂
      kan du legge ut litt flere bilder av deg selv? og fortelle generelt om hvordan det går som alene mamma, hvordan dagene er og litt generelt rundt det? 🙂 hadde satt kjempe stor pris på det!
      elsker deg og bloggen din, du er mitt største forbilde, trust me 🙂

    15. Kjære Rannveig ikkje slutt og blogg du er så fin så,du har ein fantastisk blogg 🙂
      Eg er innå den iallefall 2 ganger per dag 🙂 IKKJE SLUTT !!!!!!!!!!!!!

    16. Synes virkelig synd på dokker som kommentere at dokker itj greie å dra ifra ungan dokkers. For at barn ska ha det bra, så må mor ha det bra. Og at Rannveig drar ut en sjelden gang så tar itj det nå skade på ungen, skjønne så absolutt ikke koffor dokker har så stor trang te å kommenter i det hele tatt. Hadd rett og slett blitt flau over mora mi om hu satt og va like negativ på blogga te folk hu itj kjenne. Ta dokker sammen !

    17. Hei; jeg har nettopp oppdaget bloggen og synes den er veldig bra. Det var interessant å lese om svangerskapet. Jeg ble nettopp pappa for andre gang og det er sånt jeg liker å lese om. Jeg håper også du kan skrive litt om barnefilmer og sånn, for nå har jeg en sønn på 7 år som begynner å bli glad i TV. Har du noen gode filmanbefalinger, gjerne gamle. Har du noen yndlingsfilmer eller lignende, lag gjerne et innlegg med en liste, for sånt liker jeg å lese.

    18. Ikke slutt å blogg! Synes bloggen din er kjempemorsom, og det er spennede å følge med på deg og sønnen din 🙂

    19. hello, ikke slutt å blogg! jeg går alltid innom den å ser om du har lagt et nytt innlegg. jeg elsker måten du skriver på 🙂 skikkelig interessant blogg
      keep going

    20. Nei, du må ikke slutte å blogge, Rannveig! Alltid like koselig å høre et livstegn i fra deg innimellom – for min del gjør det ingenting om det er ofte eller ikke, jeg leser uansett!:) Jeg synst du er en kjempe flink mor!

    21. ikke slett bloggen :((
      i går trodde jeg du hadde sletta bloggen men så hadde jeg bare skrevet feil ! ble overlykkelig når jeg fant ut at du ikke hadde slett den !<3 🙂

    22. Mer fest! Mer solarium! Mer hårbleking! Mer babyolje! Mer kløft! MER RANNVEIG!!!!!!!!!! woooooooooop wooooooop!
      ALDRI. SLUTT.

    23. Må bare le.. “klarer ikke å levne datteren min på 5mnd” .. Det vil si at du har rett og at bare fordi du ikke klarer det så er alle mødre som tar seg en fest avogtil dårlige mødre.. Wow 🙂 logisk

    24. FYFAEN! Er det virkelig mulig??! Rakke ned på Rannveig for at hun går ut å KOSER seg? ALLE foreldre har godt av å bare vært SEG selv for en kveld.
      Jeg er selv Alenemamma, og datteren min på 16 mnd skal reise med pappan sin til Sverige i 9 dager…Fyfaen, jeg MÅ jo bare være verdens dårligste mamma jeg da!!!!!!!
      Og når hun skal være hos pappan sin i 2 uker i sommer fordi mamma’n skal til syden og KOSE Ræva av seg! Off nei SLUTT og lev når du får barn, det er ivertfall det de gjør de som sitter og kommenterer disse kommentarene oppfor om at de ikke forlater sine barn for å gå ut å kose seg!!!! Få dere et jævla liv, og slutt å hakk ned på andre! Og oppfør dere som MØDRE!
      Hver gang jeg kommer inn på denne siden, og leser igjennom kommentarene så er det en eller annen drittunge på 14 år som legger ut kommentarer som man bare kan måpe av..Sjalu si kalles det!!!!
      Og hvilken BH Rannveig bruker er det vel for pokker hun som bestemmer selv…Alt det folk legger seg oppi, det er helt UTROLIG!!
      Stå på Rannveig, hev deg over disse idiotiske jentene ”mødrene” som ikke har annet å gjøre enn å sitte å rakke ned på andre! 😉

    25. Jeg og Min Samboer gjør det samme med soling, er veldig greit egentlig ! 😀 Jeg var også ute for 2 gang siden Angelica var født. Hun er no like gammel som Din 😀 Ser ikke problemet med å gå ut uansett de er små. Min Jente storkoser seg hos mormor og morfar ! ;D

    26. Nei ikke slutt, du er bare en helt fantastisk blogger. Elsker alt du skriver, og alt du gjør. Du er en perfekt mamma, skulle gjerne hatt deg til mor for å si det sånn. All kjærlighet du gir til barnet er bare helt fantastisk! Stå på !!

    27. OMG!! Jeg har å en datter på snart 5mnd, har ikke vært mye borte fra henne men tar noen turer på kino å trening!! Jeg vet at de som evt passer henne ikke gjør en like god jobb som meg, er rett å slett redd for at det skal skje henne noe!!
      Syns det er fint at RANNVEIG klarer dra ut å feste med det er ikke vi enda..
      Vi er ho ikke dårlige mødre forde om vi drar fra de litt!!
      Men jeg mener at noe bilder å innlegg kunne du vært foruten!!
      Åååådu som sier at man mister melk osv av vanlig bh, hvorfor mister ikke jeg min? Hvorfor ikke få med vanlig bh som puppene blir å sitter finere i enn slappe hengete amme bhr..
      Herregud!!
      RANNVEIG, du har sagt flere ganger at du skal slutte å blogge, bestem deg snart!!!

    28. Hei! Du må ikke bry deg om alt det stygge folk skriver til deg.. Lurer på om du vil skrive et innlegg om hvilke merker undertøy du bruker osv? Hvordan klarer du få så bra “kløft” liksom? 🙂

    29. Tragisk å de hvor mye folk klager, la henne bruke hva slags undertøy hun vil. Hadde dette vært så ille hadde man blitt informert.. Omg, syns LM har mye bra å si:)

    30. sv: wow.. voksent. Ikke min skyld at du legger ut max vulgære bilder av deg selv på INTERNETT 🙂 men jeg hadde blitt glad om sidecutten min sluttet å vokse jeg, for da slipper jeg å barbere den så sinnssykt ofte.

    31. well, well, well, guess someone is not afraid her son is going to find interesting photos of his mom on the internet when he grows up. Or that her future boss is looking her up on google before he hires her.

    32. Du må ikke slutte å blogge :/ ikke bry deg om hva folk sier og mener… jeg synes ikke at du er oransje, du liker jo bare å være brun.. 🙂 jeg synes at du passer som en blogger, og at du blogger om deg og Nathaniel Chrisander, og at du blogger om hverdagen din 🙂

    33. DØDSKULT at du legger ut bilde i bare undertøyet:)) Blir jo bare et utrolig bra forbildet for SØNNEN din som ser MAMMAN sin legge ut bilder av seg selv på nettet i bare undertøyet. å hei hvor det går, hvor kommer dette til å ende… 😛 Fra spøk til tull, hva tror du helt seriøst at du hadde tenkt hvis du hadde funnet ut at moren din la ut slike bilder av seg selv på nettet? Greit nok at du er veldig pen(helt ærlig), men det gjør deg selv bare til latter og ikke minst tøsete. Du legger deg selv ut på nettet som om du ikke har grenser. Aner du hvem som sitter å leser bloggen din egentlig? Og til noe litt mer alvorlig, for din og sønnen din sin egen sikkerhet, ikke legg ut på bloggen din at du er alene hjemme. Ufattelig mange gamle, ekle, feite, HÅRLØSE menn som sitter der ute bake skjermen og leser og sikkert gjør andre ekle ting mens de leser bloggen din. Kan fort få deg en stalker eller to, noe som kan føre til besøk på døra hjemme. Da er det kanskje ikke like kult lenger =/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg