NATHANIEL’S OUTFIT 23.04.12

I dag har Nathaniel Chrisander på seg en rød og hvitstripet body fra H&M, bukse som faktisk jeg brukte da jeg var liten, og strømpebukse fra H&M. See så fin og glad liten gutt ! Vi har ikke noen store planer i dag bortsett fra å være hjemme og ha kosedag ( og godt er det!) blir vel å få ut dåpsinvitasjonene og trille en lang tur med vogna, pluss litt andre småting som skal fikses. Så er det Paradise i kveld, noe jeg gleder meg VELDIG til.. hehe, det skal jeg ærlig inrømme 🙂 Håper leserne mine får en fantastisk dag videre, så blogges vi :- * 

 

Hva skal dere gjøre i dag ? 🙂

 

20 kommentarer
    1. Unnskyld meg!! Er det mulig at noen virkelig kan være så sabla frekk å skrive noe slikt!? Jeg kjenner at jeg blir en smule frustrert og forbanna! Hvis du mener at det er tilfelle så kan du virkelig holde tankene dine for deg selv… For det der er virkelig ikke noe du burde dele med andre!

    2. Downs? Er du riktig frisk i nøtta de? Du kan jo ikke akkurat tenke lengre en til nesetippen. Burde tenke deg litt om før du skriver at han ser ut som han har downs! Pass deg så det ikke er du selv som ender med ett downsbarn! Stygt sagt å du burde gå å skjemmes av deg selv. Fikk du ikke bra nok oppdragelse når du vokste opp kanskje? Man sier eller skriver ikke noen sånt.

    3. Så fin han er! Det skal du ha, du kler han veldig fint opp 🙂
      Over her; hvorfor hisse seg opp over det? For hver gang min lille smiler så folk ser på sier dem ‘hæhæ, ser jo ut som han har downs eller noe!’ fordi øya blir likt til de som har det. Kan jo ikke ta det frekt, han ser nå ut sånn som han gjør og det samme gjør Nathaniel, et barn med down syndrom er da ikke det verste han kan ligne på, er det vel? :)d

    4. Så natalie du har syntes det ha vært helt greit at folk sier at sønnen din ser ut som han har downs! Nei vent du deler jo ikke så mye bilder av gutten din så da blir det jo litt vanskeligere.

    5. Fin gutt. 🙂
      Og han ligner ikke på en som har downs..
      Men nå skal hun (regner med det er en jente ja) som skriver dette være forsiktig!
      Downs barn er ikke det verste man kan få, og de er akkurat like mye verdt som oss andre som ikke har denne sykdommen. Finnes kjærlighet, meninger og handlinger hos de også! 🙂

    6. Er nathaniel skjeløyd? Synes det høyre øyet hans peker innover på nesten alle bilder..:o søt er han uansett da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg